Gå til innhold

Skaffe meg chess..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chess har vel hatt den muligheten en stund. Problemet er bare at telefonnummrene er ganske "dårlig" og vanskelig å huske. Fikk tilfeldigvis et bra telefonnummer der for en måned siden. Fikk bekreftelse på slutten og greier... Ventet i over en uke, så fikk jeg beskjed om at nummeret MÅTTE være til et Controll-abonnement. :angry: Virket litt jalla, og Chess klarte ikke å ordne opp. :thumbdown: Stoler ikke helt på nummervelging etter det!

JMMK: Har du "egen" abonnementside? Hvor mye koster det og hvordan ordnet du det?

Endret av pologutt
Lenke til kommentar

Pyramidespill er det nok ikke, men Nettverksmarkedsføring. Jeg har holdt på med FBNett siden i vår, har nå utbetalt 1000.- kr per måned. Og det vil jeg ha så lenge kundene i mitt nettverk benytter seg av Chess. Dvs. at man får provisjon av bruken til kundene hver måned.

Lenke til kommentar
Mulig jeg har misforstått pyramidespill, men jo flere kunder du får, jo mer tjener du. Er det ikke det man kaller pyramide???

Nei, pyramidespill er ikke lovlig i Norge. Hadde FBNett vært et pyramidespill så ville nok ikke Chess vært leverandør... Mer info her: http://networkmarketing.no/artikkel_les.php?ar_id=38

 

Jeg sender deg et PM ang. FBNett... Så slipper vi å bli alt for off topic

Endret av picko
Lenke til kommentar

men hvorfor i alle dager er det en WGI del på forumet på den sida du posta? Synes egentlig hele den artikkelen satt det i et enda mer tvilsomt lys jeg.

 

Men har du noen andre fordeler av det da? Enn å tjene penger på brukerne "dine"? Får brukerne "dine" noen fordeler av det? Eller er det bare folk som har blitt verva til chess?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...