AfterGlow Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Se den nye gameplay-videoen fra Fallout 4: New Vegas. Slik blir det å spille Fallout: New Vegas i Fallout 4-motoren Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Ufatteleg kult. Lenke til kommentar
Per-Arne. Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Helt fantastisk hvor mye de har lagt i dette, gleder meg skikkelig å spille det (om vi får) Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Hva er poenget med å pusse opp et spill fra 2010 med en spillmotor fra 2015? Remastered generasjonen rider igjen.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) DrAlban3000 skrev (2 timer siden): Hva er poenget med å pusse opp et spill fra 2010 med en spillmotor fra 2015? Remastered generasjonen rider igjen.. Det er en mod.. Ikke noe offisielt.. Endret 20. oktober 2020 av Sarcoex - Gnålern Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Håper dette blir ferdigstilt en gang, nå er det flere år siden jeg først hørte om dette mod prosjektet. Det er unektelig veldig ambisiøst så jeg smører meg med tålmodighet, selv om jeg etterhvert har begynt å bekymre meg litt for om det i det hele tatt kommer til å gis ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Æsja bæsj for en drit av en grafikkmotor. Se å hiv den utdaterte driten i søppla! 🤮 Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 12 hours ago, DrAlban3000 said: Hva er poenget med å pusse opp et spill fra 2010 med en spillmotor fra 2015? Remastered generasjonen rider igjen.. Spelet kom kanskje ut i 2010, men spelmotoren er mykje mykje eldre enn det. Fallout: New Vegas (og resten av Bethesda-spela frå den generasjonen) vart laga for å kunne spelast på (relativt billige) konsollar frå midten av 2000-talet, og det er vel ikkje akkurat kontroversielt å seie at det holdt konseptet litt igjen. Sjølv om du kankje vil kalle det ein "remaster", hinter teamet til at dei vil utvide spelet på måter som ikkje var mogleg på maskinvara originalen vart laga til. Heilt likt blir det garantert ikkje. Og som eg ser allerede har blitt nemnt her, så er dette altså ein mod, og ikkje eit offisielt prosjekt. Hadde det vore Bethesda som skrudde opp oppløysinga litt og sendte same spelet ut på nytt igjen i kjent Skyrim-stil så ville eg til dels vore einig med deg, men det er ikkje tilfelle. Her vert jo ALT laga på nytt igjen av dedikerte fans. Eg var stor fan av Fallout 3 og New Vegas når dei kom ut, men dei har holdt seg heilt forferdeleg dårleg på grafikk. Det same gjeld (i litt mindre grad) Oblivion. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Pokker, har den sangen på hjernen nå... Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 23. oktober 2020 Del Skrevet 23. oktober 2020 MrCuddles skrev (På 21.10.2020 den 7.37): Spelet kom kanskje ut i 2010, men spelmotoren er mykje mykje eldre enn det. Fallout: New Vegas (og resten av Bethesda-spela frå den generasjonen) vart laga for å kunne spelast på (relativt billige) konsollar frå midten av 2000-talet, og det er vel ikkje akkurat kontroversielt å seie at det holdt konseptet litt igjen. Sjølv om du kankje vil kalle det ein "remaster", hinter teamet til at dei vil utvide spelet på måter som ikkje var mogleg på maskinvara originalen vart laga til. Heilt likt blir det garantert ikkje. Og som eg ser allerede har blitt nemnt her, så er dette altså ein mod, og ikkje eit offisielt prosjekt. Hadde det vore Bethesda som skrudde opp oppløysinga litt og sendte same spelet ut på nytt igjen i kjent Skyrim-stil så ville eg til dels vore einig med deg, men det er ikkje tilfelle. Her vert jo ALT laga på nytt igjen av dedikerte fans. Eg var stor fan av Fallout 3 og New Vegas når dei kom ut, men dei har holdt seg heilt forferdeleg dårleg på grafikk. Det same gjeld (i litt mindre grad) Oblivion. Takk for godt og utfyllende svar, her var jeg rett og slett litt kjapp på avtrekkeren. Som du nevner er jeg irritert på "remastered" trenden som går om dagen, men dette var altså bom i tilfellet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå