Ravenlord Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Linuxbutikken vil ha 732 kr fra meg hvis jeg skal ha suse 9.0 personal (med frakt).. Ned lasting ved FTP er vel vanskelig for meg med ISDN .. Noen forslag hva jeg kan gjøre? er det flere her i norge som selger linux? Hvordan er lisensen til suse personal ? jeg mener kan jeg instalere den hos flere brukere? tenker hvis jeg fikk 1 til med meg å kjøpe så det ikke blir så dyrt.. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du har ingen kompiser som kan laste ned for deg da? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Lisensen er etter det jeg har fått med meg slik at du kan innstallere det på så mange maskiner du vil uten problemer, ja. Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du har ingen kompiser som kan laste ned for deg da? SuSE 9.0 er vel ikke gitt ut som ISO'er enda ? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Til nøds kan du jo dra på et lan-party for å laste det ned. Bare å bruke headset med full musikk, så slipper du all lol-skrikingen. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Du har ingen kompiser som kan laste ned for deg da? SuSE 9.0 er vel ikke gitt ut som ISO'er enda ? SuSE gir aldri ut ISO for annet en en live evaluerings-cd. Det vil nok være det beste alternativet om man bare skal prøve det ut allikevel. Har du prøvd de andre store distroene som gir ut ISO filer? RedHat, Mandrake, Slackware og ikke minst Fedora? Det kan nemlig bli alt annet enn gøy å installere SuSE over ISDN. Alternativt kan du ta med maskinen til en kamerat med bedre hastighet å installere derfra? Endret 3. januar 2004 av Øyst Lenke til kommentar
dvj Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 http://www.geekstuff.no/items.php?groupid=24 de har ikke suse 9 der, men kanske noe annet som kan vær av interesse Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis jeg skal til nermeste kamerat med bredband 2 timer frem og 2 timer tilbake. Men sjekk dette fant en nettbutikk http://www.lintech.no mye billigere enn linuxbutikken.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) hmm 3 dobbel post, ikke bra Endret 3. januar 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) dum opera Endret 3. januar 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er det flere som har merket den bugen med at den "henger seg" (ikke krasjer) når du poster og den ikke greier å laste inn ny side? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Er det flere som har merket den bugen med at den "henger seg" (ikke krasjer) når du poster og den ikke greier å laste inn ny side? Hehehehe beviste ikke jeg det nylig? Takk for all hjelp alle sammen. Bestlte suse personal 9.0 fra lintech for 545kr med frakt... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kjørte du Opera da i linux eller windows? vet at den er der i linux versjonen, men er ikke så ofte jeg støvler windows lenger. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 En god regel er å ikke trykke mer enn en gang på svar uansett. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tvert imot. Hvis man trykker Svar flere ganger, vil alt gå fortere. Dette er av samme grunnen som at heisene kommer fortere hvis man trykker massevis på «Hit»-knappen. Da skjønner de liksom alvoret! (Gjelder også trafikklys) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det skjer her i Windows HELE tia.. Jeg trykker CTRL+C (copy) og trykker meg tilbake til Linux / Unix delen, så ser jeg at den er faktisk uploaded.. I Linxu bruker jeg Mozilla uansett så det er ikke noe problem :] Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Husker at den var sånn i Windows, men kan ikke huske å ha hatt det problemet noen gang i Linux (i hvert fall ikke med 7.23). Men uansett, det er mye digger å installere noe fra CD uansett, det går jo skikkelig mye raskere! Og hvis du skal installere det på flere PCer: Ikke no problem! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 I Linux bruker jeg Mozilla uansett så det er ikke noe problem :] Jeg brukte Mozilla i Windows før jeg gikk over til SuSE Legg inn Mozilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå