Gå til innhold

Vil prøve suse 9.0, men jeg har ISDN. :scared:

Anbefalte innlegg

Linuxbutikken vil ha 732 kr fra meg hvis jeg skal ha suse 9.0 personal (med frakt)..

Ned lasting ved FTP er vel vanskelig for meg med ISDN :cry: ..

Noen forslag hva jeg kan gjøre? er det flere her i norge som selger linux?

Hvordan er lisensen til suse personal ? jeg mener kan jeg instalere den hos flere brukere? tenker hvis jeg fikk 1 til med meg å kjøpe så det ikke blir så dyrt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ingen kompiser som kan laste ned for deg da?

SuSE 9.0 er vel ikke gitt ut som ISO'er enda ?

SuSE gir aldri ut ISO for annet en en live evaluerings-cd. Det vil nok være det beste alternativet om man bare skal prøve det ut allikevel.

Har du prøvd de andre store distroene som gir ut ISO filer? RedHat, Mandrake, Slackware og ikke minst Fedora? Det kan nemlig bli alt annet enn gøy å installere SuSE over ISDN. Alternativt kan du ta med maskinen til en kamerat med bedre hastighet å installere derfra?

Endret av Øyst
Lenke til kommentar
Er det flere som har merket den bugen med at den "henger seg" (ikke krasjer) når du poster og den ikke greier å laste inn ny side?

Hehehehe beviste ikke jeg det nylig?

Takk for all hjelp alle sammen. Bestlte suse personal 9.0 fra lintech for 545kr med frakt...

Lenke til kommentar

Husker at den var sånn i Windows, men kan ikke huske å ha hatt det problemet noen gang i Linux (i hvert fall ikke med 7.23).

Men uansett, det er mye digger å installere noe fra CD uansett, det går jo skikkelig mye raskere! Og hvis du skal installere det på flere PCer: Ikke no problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...