Kei Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har vært stille en stund, da jeg har gjort en del ting... 1. Forbrukerådet er koblet inn, selger/regionsjefen har fått hver sin mail. Han har 10 dagers frist før forbrukerrådet tar kontakt med han. 2. Jeg har kontaktet posten, innpakningen til selgeren var totalt uansvarlig og vil ikke bli dekket av posten (jeg tok bilder av den). 3. Han nekter fortsatt (selvfølgelig), det enste han skriver nå er at jeg får ta det rettslig. Han skal bli tatt, jeg syntes bare dette er morsomt, 1500,- er ikke mye penger, men det er snakk om prinsipper. Han har svindlet meg, det skal han få svi for. Jeg forfølger fortsatt saken, qxl har gitt sitt svar i saken. Jeg har også bedt qxl stenge selgeren ute fra qxl til saken er oppklart. Kjøpsloven gjelder også privat/privat. Så Kei, du tar feil Hei tror du bomma litt du mente sikkert DuTTZi Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 kanskje rettsaken kan komme på direkten her på forumet? Kan ta med meg laptopen og en eller annen form å kommentere rettsaken live jeg. No problem! hehe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hva er det de pleier å si.. er det ikke: "GO GO GO!!!" hehe... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 iceraven: hvordan går det med saken? Denne tråden har blitt spennende... Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 IceRaven: kan du poste et bilde eller to av den aktuelle varen? Jeg mener, kanskje det kunne vært fornuftig med flere personers vurdering av varens tilstand. Ikke nødvendigvis for å kaste mer dritt om selger, men rett og slett for å få noen synspunkter... Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Noen bilder hadde vært fint ja, og jeg håper virkelig den selgern får som fortjent. En live rettsak her på forumet hadde vært alle tiders da Spennende tråd er det også, noen flere gullkorn eller? Endret 14. januar 2004 av Andlier Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Intressant og følge med i denne tråden. Du får ha lykke til hvertfall trådstarter. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 iceraven: hvordan går det med saken? Denne tråden har blitt spennende... Ja, hadde vært greit å fått med seg siste ordet i denne saken! Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er det noe nytt som skjer eller? Vil gjerne vite hvordan det ender Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Venter spent på neste kapittel her jeg Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hei! du har sikkert fått hjelp, men hvis du ikke kommer noen vei kan du bare benytte deg av angrerettloven. den gjelder faktisk auksjoner over internett! har akkurat hatt det på skolen... så du burde vinne denne saken (om du ikke allerede har gjort det) Lenke til kommentar
opticus Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 til trådstarter: kjør på, alt ser ut til å være på din side i denne saken, kjør på med rettssak om nødvendig, da blir det sikkert enda dyrere for han tullingen som solgte deg dette her. Og hold oss oppdatert om hvordan det går Lenke til kommentar
stjernesludd Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Iceraven: Har det skjedd noko nytt? Eg synst det er på tide med ei oppdatering Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har vært borti noe lignende selv på QXL. kjøpte en pc der å overførte penger men selgeren sendte aldri pcen eller svarte på mail. Så tok jeg kontakt med QXL og forklarte situasjonen, neste dag fikk jeg en mail fra selgeren der han beklagde seg at han hadde vært syk og dermed ikke hadde kunnet sende pcen eller mail men det som forundret meg var at selgeren plutselig tok kontakt så kjapt etter at jeg hadde snakket med QXL Uansett tar du kontakt med QXl slik at de stenger selgeren ut fra QXL. QXl har blitt ganske så trygg å handle ting på nå, fordi de useriøse har blitt luket ut. Men selvsagt er det noen useriøse der, men det er jo bare å se på karakteren på selgeren før man handler, så sjansen for å bli lurt er egentlig liten. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har vært borti noe lignende selv på QXL. kjøpte en pc der å overførte penger men selgeren sendte aldri pcen eller svarte på mail.Så tok jeg kontakt med QXL og forklarte situasjonen, neste dag fikk jeg en mail fra selgeren der han beklagde seg at han hadde vært syk og dermed ikke hadde kunnet sende pcen eller mail men det som forundret meg var at selgeren plutselig tok kontakt så kjapt etter at jeg hadde snakket med QXL Uansett tar du kontakt med QXl slik at de stenger selgeren ut fra QXL. QXl har blitt ganske så trygg å handle ting på nå, fordi de useriøse har blitt luket ut. Men selvsagt er det noen useriøse der, men det er jo bare å se på karakteren på selgeren før man handler, så sjansen for å bli lurt er egentlig liten. Mjaaa, mulig det, men jagguh er det noen sniker som "selger" ting til kamerater for å få bra karakter! Mange som også oppretter flere brukere for så å kjøpe ting av seg selv. Gir seg selv skyhøy karakter. Er ikke vanskelig dette, er bare snakk om hvor frekk man er. Selv handler jeg ALDRI på qxl. Hvorfor kjøpe brukt når man får alt nytt? $$$$$ mvh Marius Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ...tørr hvertfall ikke å bruke penger på varer på qxl, mer enn det jeg har råd til å tape... Lenke til kommentar
Mr.Wildside Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har det skjedd noe nytt i denne saken? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ja det lurer jeg også på... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Burde kanskje skjønt når det var en 18 åring og telefonen ble solgt så billig! Litt dumt om folk ikke stoler på 18-åringer og... Jeg er 18, og har tenkt å selge litt på QXL Det burde være lettere å garantere sikkerhet for begge parter, f.eks. er vel postoppkrav en ganske grei måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå