Daffa Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei! Jeg skal kjøpe meg en router pga min gamle er ødelagt. Den jeg hadde var en 3Com OfficeConnect CableDSL Gateway. Med denne routeren opplevde jeg mye "Gateway lagg", som er veldig irriterende når man spiller cs. Jeg lurer på hvilken router jeg burde kjøpe med hensyn til at jeg ikke vil ha noe gateway lagg, og helst lette innstillinger (feks åpne mIRC porter Noen som gidder å hjelpe meg? Legg til url.. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ingen som gidder å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Baldrick Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Joa :-) Jeg har vært veldig fornøyd med routerne fra Draytek. Hadde tidligere en Draytek vigor 2200 E , men har nå byttet til vigor 2500 WE. Siden jeg har ADSL linje er det utrolig kjekt at den også har innebygget modem slik at jeg slipper unna med 1 "boks". Den har bare 11 Mbs trådløs overføring , men for meg er ikke det noe problem . Den funker veldig bra og det er enkelt og sette den opp. Lykke til med valget ditt ! Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ok.. noen andre forslag? Og vennligst legg til en URL hvor de har routeren.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Det er 2 fabrikanter jeg vil anbefale deg å se nærmere på og det er det merket du allerede har 3Com, samt se på SMC. Begge skal være av ypperste kvalitet. Hvordan de andre fabrikantene er vil jeg ikke uttale meg noe om. Husk at i den senere tid (6-12mnd) så har det skjedd mye på utvikling av rutere og trådløst nettverk. Selv om du har vært missfornøyd med din 3Com så er ikke de komponentene som selges nå dårlig. Men når det er sagt så vil jeg samtidlig be deg om å se på disse 2 ruterne fra SMC - SMC7004ABR og SMC7008ABR. De kommer til landet om ca 14 dager. Min erfaring er det meste fra SMC og har vært svært godt fornøyd med disse produktene. Endret 4. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Xibit Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg har SMC Barricade g SMC2804WBR ver.2 trådløs ruter, og er meget fornøyd med den. http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...9&GrpID=16&s=pl Endret 4. januar 2004 av Xibit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå