Ingar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har et minnekort som det står "CompactFlash - Digital Memory Card. 64mb." Trur dere dette funker til min Nokia 6600? Mvh Ingar. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 du vet ikke før du har prøvd Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Nei, Nokia 6600 bruker MMC (MultiMediaCard)... Du kan jo bare prøve å se om du får plass til et CF kort i din 6600... Endret 3. januar 2004 av Calm Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tror ikke det funker.. Støtter ikke 6600 bare MMC korta? Men du kan jo prøve, hvis det passer Lenke til kommentar
div_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 MMC bare? håper det støtter SD også (siden disse minnekort er identiske i utførelse) vet ikke forskjellen på de..men det har med at den ene typen ikke klarer å lagre visse typer data Lenke til kommentar
Calm Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 MMC bare? håper det støtter SD også (siden disse minnekort er identiske i utførelse)vet ikke forskjellen på de..men det har med at den ene typen ikke klarer å lagre visse typer data Jeg tror ikke 6600 støtter SD, selv om formfaktoren er identisk med MMC... Har ikke testet dette selv siden jeg ikke har noen SD kort... Selv om SD er en videreutvikling av MMC, er det ikke altid sånn at MMC lesere støtter SD og vice versa... Det pleier ofte å være spesifisert hvis en leser støtter begge, og jeg kan ikke huske å ha lest dette noe sted om 6600... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nokia 6600 støtter IKKE SecureDigital, SD men KUN MMC! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Secure Digital er en anelse tykkere enn MMC-kortene, sikkert pga skrivenbeskyttelsen tenker jeg.. så du får ikke dytta den inn der heller.. 3650, 3660 og 6600 støtter bare MMC uten unntak Og tar jeg ikke feil, så støtter de max 256 MB brikker. Men det fikses med nyere firmware.. Endret 4. januar 2004 av ZyreX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå