hakonstormo Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg lurer på om noen har litt informasjon å gi meg ang. dette -bilen er en Audi a5 2.0tid 2010 jeg monterte LED bar på bilen nå i helgen. Alt virket som det skulle helt til 6-7 timer senere så lyste diselglødning varsellampen og bilen gikk i nødmodus og det lå inne en startsperre. Kan dette ha noe med lesbare som ble montert. Eller er det ren tilfeldighet ? Aldri hatt noen problemer med bilen før. når jeg monterte LED baren så koblet jeg først med vanlig relé sett uten å koble til canbus interferenc. Alt virket som det skulle, så ringte jeg bilextra og spurte om jeg trengte canbus når alt virket uten feilmelding. Da sa de nej det trengte jeg ikke. Så denne ble ikke montert. Kan dette ha noe med problemet å gjøre eller er det en tilfeldig ? Eneste som var annerledes etter montering var at homecomming lights ikke funket. Før hadde parklys og tåkelys lyst når jeg har låst og åpnet bilen. Dette gjorde det ikke etter monteringen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Kan evt prøve å frakoble ledbar og slette feilkoder, så kjøre en tur igjen. Ellers er feilmeldinger vanlige på disse motorene (juksediesel VAG). Glødelampe som blinker kan være f.eks EGR eller common rail injector som har feilet. Lenke til kommentar
hakonstormo Skrevet 18. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har koblet fra og slettet feilkoder. Den starter fremdeles ikke da den enda er i nødmodus og ligger inne en startsperre. om jeg husker riktig var feilkoden noe med «common rail». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå