ZycoN Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Hei, har en passat 3bg som abs lampa lyser konstant på. Får opp feilkode på feil programvare. Forrige eier prøvde å kode selv etter han byttet kjørecomputer osv i dashbordet men fikk det ikke helt til så han byttet tilbake til det originale igjen. Men abs lampa fortsatte å lyse etter det og får ikke slettet feilkode. Har ringt møller og hørt om dette kunne programmeres tilbake til det som var men de var usikre på om det gikk og måtte derfor komme inn med bilen visst de skulle prøve. Da til 1600kr timen og det kunne fort ta litt tid for å se om det var noe de kunne gjøre. Mitt spørsmål er derfor om noen her vet om dette går an å fikse uten at det koster skjorta! Er en bil jeg ga vrakpanten for og har fikset alt annet for å få den EU ok, eneste som gjenstår er abs lampa.. Har også prøvd og bytte abs styreenhet og sjekket sensorene sånn i tilfelle da det er et vanlig problem på de bilene. Men lampa lyser fortsatt.. Håper noen her har noen kloke svar på hva jeg kan gjøre! Lenke til kommentar
ZycoN Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 Ingen som har noe svar på dette? 😕 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Fint om du konkretiserer litt mer. Hvilke(n) feilkode(-r) får du? Har du søkt på nettet etter problemstillingen din? ZycoN skrev (På 18.10.2020 den 17.30): Har også prøvd og bytte abs styreenhet Har du da programmert bil-styreenhet mot hverandre? Kjenner ikke til 3BG men normalt så må man gjøre en jobb for at en ny styreenhet skal gjenkjennes og fungere som forventet. Har du nullstilt feilkodene og sjekket etter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå