Sir Zu Zwat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kan noen tipse meg om gode photoshop tutorials? Mvh. Ole Martin --> www.ompet.net <-- Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 http://www.good-tutorials.com <-- Kongen på haugen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 En liten samling; --> Her Dette spørsmålet er oppe 2 ganger i uka tror jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fyrer med noen jeg også; EyesOnDesign Planet PhotoShop Team PhotoShop Phong Demoted.org (oh yeah!) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 www.hah.net/p5/ er og en grei plass å begynne... så må eg jo nesten berre slenge inn http://home.tiscali.no/ompatut/guides/grid/grid.htm Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Selv har jeg lært en del av Anne's Design Endret 3. januar 2004 av OfficerJ Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Litt avsporing, men ikke samtidig hehe Noen som veit om en tut til å lage sånne "dotter": Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Litt avsporing, men ikke samtidig hehe Noen som veit om en tut til å lage sånne "dotter": PS Dots Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ser at ingen nevner Harald Bjellvågs side... Den er jo veldig grei å begynne med da. Mange av tutorialene er filmer (i *.mov-format, så QuickTime er påkrevd) der Harald himself leser inn hva han gjør, samtidig som du ser alt han gjør, og andre er punkt for punkt i html. Sida finner du HER. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Selv liker jeg ikke de filmene, blir tungvint når du skal kombinere med PS sjøl synes jeg, må huske pause og alt mellom frem og tilbake. Men er sikkert en vanesak Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Robouk! Oh yeah, baby! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 robouk har min stemme!! (og mange bra sider som er linka til fra sia hans...) Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sitter og forsøker å lære meg PS 7.0 her, så hvis det er noen som har flere tutorials så bare fyr opp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå