Traxco Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har 2 disker en på 10 gb(disk c:) som jeg bruker opprativsystemet på,og en på 60 gb(disk d: og e:) som er delt(ca 40gb og 18 gb) bruker fat 32 på den ene disken(10 gb) og den som er delt bruker jeg fat 32 og ntfs på den andre.(disk: d). hvordan kan jeg forandre fra fat 32 til ntfs i win xp. vil ikke miste noe data(formatere) fins det innstiller i win xp for dette... dette ble litt rotete forklart,men forandre fra fat 32 til ntfs på disk d: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/usi.../convertfat.asp Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 start -> kjør -> cmd (trykk enter) CONVERT d: /FS:NTFS (trykk enter) Du vil ikke miste noe, men det anbefales å ta backup for å være sikker Trenger du hjelp til kommandoen bruker du "help convert" Ett annet alternativ kan være å bruke f.eks partition magic Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 takk for seriøse svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå