edge Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 edge skrev (Akkurat nå): Hvis VAR gir denne.... Fy faen.. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 VAR kan dra til helvete og de som sitter i VAR-rommet er fullstending inkompetente. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Sånn har det blitt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 nevermind, VAR setter seg selv i fokus igjen, også forutsigbart og kjedelig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Offside er offside uansett om det er én centimeter eller én meter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 latterlig Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Alkan skrev (Akkurat nå): VAR kan dra til helvete og de som sitter i VAR-rommet er fullstending inkompetente. Ikke første kampen eller første laget dette skjer med. Stort sett like dritt for alle denne millimeterjokkinga. Dere har min medfølelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Bullshit. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 2 minutes ago, Snikpellik said: Ikke første kampen eller første laget dette skjer med. Stort sett like dritt for alle denne millimeterjokkinga. Dere har min medfølelse. Nei, dessverre. :S Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Så sinnsykt ufortjent at de får med seg poeng engang. Jaja, sånn er fotballen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 så ut som morsom kamp, fikk ikke sett så mye. mye action Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Latterlig resultat. Menmen, vi spiller ålreit til tross for at VVD går av tidlig. Gir meg håp for resten av sesongen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 deilig med 2 på rad uten seier for liverpool nå... Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 KANE2009 skrev (4 minutter siden): Så sinnsykt ufortjent at de får med seg poeng engang. Jaja, sånn er fotballen. Nåja. Dem kunne scoret flere dem og. Veldig jevnt imo 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Snikpellik skrev (12 minutter siden): Ikke første kampen eller første laget dette skjer med. Stort sett like dritt for alle denne millimeterjokkinga. Dere har min medfølelse. Ikkje synlig engang 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 (endret) ChopperReid skrev (14 minutter siden): Nåja. Dem kunne scoret flere dem og. Veldig jevnt imo Agree to completely disagree then. Liverpool klart bedre IMO. Stats bekrefter vel dette også etterhvert regner jeg med. Legger du til Pickford rødt og den hårfine (om det var riktig) offsiden så synes jeg ikke det er urimelig å si at det var ufortjent at Everton fikk med seg poeng idag. Endret 17. oktober 2020 av KANE2009 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Whiteshit skrev (1 minutt siden): Ikkje synlig engang Ja, så jo kampen og ser studio. Så og si ingenting synlig, så vi må som alltid i disse situasjonene bare stole på VAR-rommet. Det er jo en tragedie at disse millimeteroffsidene skal avgjøre så mange kamper, har vel rammet de fleste lagene etterhvert nå. Noe må gjøres med de idiotiske reglene og feilmargin bør implementeres. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Nei altså eg e heilt ombord på små offsider calla av VAR. En plass må en sette grensa og alt det der. Men kor ER offsiden her? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 (endret) Whiteshit skrev (19 minutter siden): Nei altså eg e heilt ombord på små offsider calla av VAR. En plass må en sette grensa og alt det der. Men kor ER offsiden her? Den bittelille fliken av den delen av overarmen man har lov å score med og drakta til venstre for den vertikale streken er i offside. Ganske latterlig. Litt tightere drakt, så hadde det vært onside 😂 Hadde det vært Adama Traoré ville armen vært 10cm offside! Endret 17. oktober 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå