Redaksjonen. Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Sju av ti studentbedrifter har klart seg Lenke til kommentar
Kjellen Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Det har vært produsert en liknende takrails for lenge siden. Jeg hadde nemlig kjøpt og brukt en slik for 30-40 år siden! Den ble ikke noen stor suksess, men prinsippet har vært tenkt på tidligere. At det kommer på nytt er fint. Lykke til. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 (endret) Kjellen skrev (12 timer siden): Det har vært produsert en liknende takrails for lenge siden. Jeg hadde nemlig kjøpt og brukt en slik for 30-40 år siden! Den ble ikke noen stor suksess, men prinsippet har vært tenkt på tidligere. At det kommer på nytt er fint. Lykke til. Her en sak for rullestolbruk, som er en velbetalende gruppe. Selv synest eg det er for mange som kjører rundt med takboks. Kan årsaka være at system for fjærning fortsatt er for tungvindt, eller er det et lagerplass problem. Her en russisk variant som kunne passe for bakveggen på bobiler : Endret 18. oktober 2020 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå