w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Hei, er denne lyse tykke stripa med utstikker på toppen av skjermen permanent eller går det an å bli kvitt det? Eller er det noe jeg må reklamere på? Skjerm Asus 27" MG278Q (1440p, 144hz) Oppdatering: løsning var å sende den i retur hvis noen i fremtiden finner denne tråden. Endret 5. november 2020 av VegardBS Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Ser du den på bakgrunner av andre farger også? f.eks. Rød, Grønn og blå? Og er den helt hvit eller bare lysere? Synes det ser ut som en defekt driver (elektronisk komponent inni skjermen). Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2020 sedsberg skrev (1 time siden): Ser du den på bakgrunner av andre farger også? f.eks. Rød, Grønn og blå? Og er den helt hvit eller bare lysere? Synes det ser ut som en defekt driver (elektronisk komponent inni skjermen). Jeg ser den på lysere bakgrunner, spesielt grønn og blå. På gul, svart, rød er den ikke synlig. Den er bare lysere. Takk for svar. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Jeg ville testa på en annen PC eller annet utstyr med HDMI for å bekrefte at det ikke er noe med PC. Så ville jeg sendt en mail til support der du kjøpte den. Ikke send inn før du har fått klarsignal. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2020 (endret) Samme skjer med laptop, da sender jeg support ticket til de jeg kjøpte av. Prøvde å resette instillinger, ingen endring der heller. Endret 17. oktober 2020 av VegardBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå