Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mister kontakten med omverdenen


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en ny Dell 8300 av siste skrik, Telenor ADSL (eneste bredbåndsleverandør som kunne levere meg bredbånd), D-Link trådløs router DI-614+ og DWL-120+ mottaker, winXP. Problemet mitt er når jeg f.eks laster ned noe fra internett som tar en stund så mister jeg kontakten med omverdenen etter noen timer. Nettverk ikonet og D-Link ikonet indikerer at alt er OK. Har prøvd 3 forskjellige nedlastings programmer uten hjelp (winMX, overnet & DC++), ser ikke ut for at det har noe med disse å gjøre??? Kan ikke finne noen sider på internett etter at det har skjedd finner ikke engang routeren som jeg normalt kontakter via internett explorer med IP adresse. Det eneste som hjelper er å reboote PC'en, trenger ikke reboote router eller ADSL modem. Utrolig kjedelig hvis man skal stå opp midt på natten for å reboote og reconnecte!!!

Håper noen der ute kan hjelp en hjelpeløs?????

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke hatt slike problem med 614+ har en selv....eneste er at jeg ikke kan laste ned ting med p2p programmer, og surfe samtidig..da får jeg: "finner ikke side" error..

 

 

vent........det har skjedd med meg også! men det er vel forddi fen er varm?.Jeg rebootet pc, pouter og alt funger igjen

 

men irriterende JA....Når det skjer, lar jeg den "kjøle" i noen minutter

Endret av div_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...