Gå til innhold

Bruker Gjennkjenning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zamoht det var osgå en god idè. Sorry for dårlig forklaring. Det jeg mener er at iallefall brukernavn kunne ha blitt sendt til brukerens e-mail, hvis du har glemt det.

forestill deg dette:

du registrerte deg på hardware.no fordi du lurte på en liten ting. etter det er forumet ute av verden. så en dag kommer du tilbake uten å huske verken bruker navn eller passord. så du går først til "gjenopprett passord". der trenger du brukernavn men det husker du ikke. så du vil gå til "gjenopprett brukernavn", men det finner du ikke.

du husker altså ikke passord og ikke brukernavn, men e-mailen din er den samme du registrerte deg med, men e-mailen kan du ikke bruke til noe.

så det som hadde vært noe hadde vært at du skriver e-mail og der får du passord OG brukernavn (eller bare passord\brukernavn).

(basert på en sann historie ;) )

wow! litt av en avhandlig hva? :D

Lenke til kommentar
StianGH: Ser ikke problemet ditt, men har du ikke papir og blyant. Alle mine lisensnøkler og passord og bruker navn har eg skrevet ned i en bok.  :p

OOOps...hva gjør du ved innbrudd da ? Hørtes skummelt ut... Dersom noen får tak i den boka og du har alt av brukernavn og passord i den kan den jo lett misbrukes :-( Eller skriver du i røverspråk :-)

Lenke til kommentar

Passordet blir vel kryptert med en gang, så det vet ikke forumet engang hva er, og vil derfor ikke være mulig å få tilsendt i den e-posten.

Men brukernavnet står jo i den e-posten du får når du registrerer deg?

Men jeg skjønner problemet, har skjedd med meg flere ganger før.

Lenke til kommentar
OOOps...hva gjør du ved innbrudd da ? Hørtes skummelt ut... Dersom noen får tak i den boka og du har alt av brukernavn og passord i den kan den jo lett misbrukes :-( Eller skriver du i røverspråk :-)

Nåja, eg går ikke med det i tankene om at i tilfelle innbrudd så kan noen finne boka mi.

Bare så det er sakt, har eg den ikke lett tilgenngelig.

Skriver i røverspråk, ja er bra det. Nei du her prøver vi å skrive rett.

Likte den: røverspråk, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...