Odd R. Valmot Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Smartere enn du tror? Apples lille nyhet handler om noe langt mer enn bare lyd Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Lenge siden jeg har lest en lengre reklame-artikkel. Det ville vært fint med en test før den ble blåst opp i skyene. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 hour ago, Sandormen said: Lenge siden jeg har lest en lengre reklame-artikkel. Det ville vært fint med en test før den ble blåst opp i skyene. Er det noe apple har så er det en sekt av følgere som kjøper samme drittet om og om igjen, godt hjuelper av "jurnalsiter" som skyter produtker opp i skyene selv om de er samme sak som kom året før og der igjen osv. apple har aldri innovert aldri funnet opp noe selv eller laget noe selv. at folk enda kjøper noe med det eplet bak seg er beyond me. selv om denne er gammel er den enda høyt relevant. https://mondaynote.com/apple-never-invented-anything-50f73100a97c 1 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 3 minutes ago, -Night- said: Er det noe apple har så er det en sekt av følgere som kjøper samme drittet om og om igjen, godt hjuelper av "jurnalsiter" som skyter produtker opp i skyene selv om de er samme sak som kom året før og der igjen osv. apple har aldri innovert aldri funnet opp noe selv eller laget noe selv. at folk enda kjøper noe med det eplet bak seg er beyond me. selv om denne er gammel er den enda høyt relevant. https://mondaynote.com/apple-never-invented-anything-50f73100a97c Kan det være av en eller annen merkelig grunn at forbrukerne er fornøyd med produktet? De har hatt eple produkter før, blitt fornøyd, for så å kjøpe igjen? Jeg vet, dette er helt sprøtt, men det er ikke umulig. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 17 minutes ago, .berZerk said: Kan det være av en eller annen merkelig grunn at forbrukerne er fornøyd med produktet? De har hatt eple produkter før, blitt fornøyd, for så å kjøpe igjen? Jeg vet, dette er helt sprøtt, men det er ikke umulig. Er nok heller lockin som apple har ved å nekte gå over til usb c, vansklig flytte over innhold osv. apple har sitt bruksomårdet, men apple gjør det vansklig og komme ut av fengsel 1 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 -Night- skrev (26 minutter siden): Er nok heller lockin som apple har ved å nekte gå over til usb c, vansklig flytte over innhold osv. apple har sitt bruksomårdet, men apple gjør det vansklig og komme ut av fengsel Apple unngår de verste blemmene. For mange av oss så er det verdt endel at man kan kjøpe en telefon eller laptop og være noenlunde sikkert på at ingen av aspektene er helt katastrofe. Min erfaring med Android og Windows-baserte produkter er at noen sider kan være ypperlig mens andre er ubrukelig. Det er krevende å finne gode tester som når til bunns i sånt før man kjøper. Forøvrig kjenner jeg meg igjen i din kritikk mot lock-in. For en som bruker Mac, Windows og iPhone så er det forstemmende at gamle måter å bruke ting på med en kabel fra burk A til burk B er dårligere når enheten har et eple på seg. Minimalismen i tikoblinger og UX gjør at operasjoner som normalt ville være enkle, blir unødig kompliserte. -k 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 20 minutes ago, knutinh said: Apple unngår de verste blemmene. For mange av oss så er det verdt endel at man kan kjøpe en telefon eller laptop og være noenlunde sikkert på at ingen av aspektene er helt katastrofe. Min erfaring med Android og Windows-baserte produkter er at noen sider kan være ypperlig mens andre er ubrukelig. Det er krevende å finne gode tester som når til bunns i sånt før man kjøper. Forøvrig kjenner jeg meg igjen i din kritikk mot lock-in. For en som bruker Mac, Windows og iPhone så er det forstemmende at gamle måter å bruke ting på med en kabel fra burk A til burk B er dårligere når enheten har et eple på seg. Minimalismen i tikoblinger og UX gjør at operasjoner som normalt ville være enkle, blir unødig kompliserte. -k Satt opp en ipad i dag skulle bare rulle inn i intune for mdm, men neida, måtte lage ditt og datt lage apple user og klikke rundt i eviehget før jeg fikk lov til å laste ned en applikasjon ifra appstore. selv MDM og fjernstyring har apple gjort vanslig for android have vi android for enterprise hvor vi kan styre så mye mer av enhetnen på apple har an knapt mulig og styre hvor lenge skjermen skal stå på omgangen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå