orjan_boe Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Hvordan går det an å fjerne automatisk oppstart (ved windows oppstart) av programmer.Da mener jeg programmer som blir liggende i verktøylinjen etter oppstart. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Noen ligger kanskje i oppstarts mappa på startmenyen din. fjern dem. de andre ligger på noen merkelige plasser... skaff deg "UItweak", der skal det gå ann å håndtere alle diss uønska prgramma. Du kan jo også gå inn i de individulle programma og sjekke der.... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Trykk Start-->Kjør, skriv msconfig, trykk enter. Trykk deg til oppstartsfliken, og hak bort de programmene du ikke vil skal lastes. Hvis du kjører win2k(som ikke har msconfig), kan du laste ned msconfig for win2k. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 da lærte jeg noe nytt jeg osså. takk enmannen Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Kjører du win9x/me er det flere triks her: http://www.sharkyextreme.com/hardware/guid...n_your_windows/ Lenke til kommentar
formannen Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Du kan trykke på start-knappen, velge kjør og skrive inn msconfig i det nye vinduet. Da kommer det opp et nytt vindu. Der velger du oppstart, og der kan du ta vekk de proggene som kommer opp nede til høyre på verktøy linja. MEN: Vær forsiktig med hva du tar bort. Det kan være litt risky å ta bort noe som du ike vet hva er. :smile: Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 http://www.mlin.net/ Denne siten inneholder to bra småprogrammer som har med dette å gjøre. Startup Control Panel - Et ikon i kontrollpanalet starter dialog hvor man kan fjerne programmer i oppstarten. Startup Monitor - Kontrollerer kontinuerlig om noe program forsøker å legge seg til i automatisk oppstart. +pluss andre nyttige småprogrammer ...og alt er gratis. mvh Terje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 ang. oppstart - jeg har en irriterende ting i oppstarten. hver gang jeg har logga inn og oppstarts tinga kommer opp får jeg opp 15 vindu med Explorer (fil programmet). det ligger ikke i msconfig, nei og jeg har sjekka oppstarts greia med andre prog også. kommer bare flere og flere vindu for nesten hver restart. noen tips? (os er winme) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå