akelbo Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Nå skal Blizzard fokusere på seriens fremtid. Stanser videre utvikling av StarCraft II Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Synd at de gav opp Starcraft FPS'et som de jobbet med for å fokusere på Overwatch 2. Uansett, vet ikke hvor mye dette har å si. SC2 har jo egentlig hatt noe interessant innhold etter Legacy of the Void, så spillet har jo på den måten vært brakk lenge allerede. Starcraft 1 er fremdeles en populær e-sport, og samme kan skje med SC2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Problemet er jo bare at de ikke har noe annet å by på. Lenge til de har noe klart. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Sc2 er jeg temmelig sikker på holder seg en stund til. Spillet har en meget trofast spillerbase selv om den ikke er altfor stor. Er også rundt den femte største e-sporten om man ser på pengepremier. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Forståelig avgjørelse, men jeg synes det er rart Starcraft har fått så lite kjærlighet som det har frem til nå. Det er tross alt det eneste Blizzard-spillet som har en ekte grasrotbevegelse som holder e-sport gående uten at det subsidieres av moderselskapet. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Spent på hvordan det vil gå med Blizzard de neste årene, og hvordan de tenker de kan ta serien videre. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Har de ikke sagt at det ikke kommer noe SC3 da? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg tror de aldri kommer til å si at det ikke er aktuelt med SC3, eller en hvilken som helst oppfølger egentlig, men jeg føler at de er ferdig med Starcraft-universet slik vi kjenner det, siden alle de kjente karakterene har fått en veldig endelig slutt som gjør at et gjensyn ikke er sannsynlig. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Synd men forståelig. SC2 er antaelig det beste mulitplayer RTSet noensinne, men sjangeren har falt i popularitet med tiden. 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 PgUp skrev (11 timer siden): Synd men forståelig. SC2 er antaelig det beste mulitplayer RTSet noensinne, men sjangeren har falt i popularitet med tiden. Amen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå