dominus Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 tjo.. har laget endel cd-er med mp3 musikk.. nå vil svigers ha noe musikk og jeg finner ikke ut hvordan jeg konverterer fra mp3 tilbake til "vanlig" cd format... noen som vil hjelp meg her? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hadde en plugin i winamp 2.x som gjord dette.. men bruker du nero så gjør den det automatisk når du brenner "vanlige" musikk cd'er fra mp3 filer. det var dette du lurte på eller..? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 hadde en plugin i winamp 2.x som gjord dette.. men bruker du nero så gjør den det automatisk når du brenner "vanlige" musikk cd'er fra mp3 filer. det var dette du lurte på eller..? forstår jeg deg riktig om du sier at nero konverterer MP3 til det formatet som er på originale musikkcd'er automatisk? i så tilfelle er det jo det jeg søker.. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vanlige musikk cd'er brennes normalt ut i fra wav filer, så alternativt kan du jo bare konvertere mp3 til wav først. Men som sagt, de fleste brenneprogrammer gjør dette for deg i dag. Lenke til kommentar
MindWalkr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bruker du Nero skjer dette automatis! Bare velg Lag musikk cd og legg til de sangene du skal ha! Trykk på Brenn! Finito! Vanskeligere er det ikke!! Lenke til kommentar
dominus Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 da skal dere ha hemskt mycke takk.. fortsatt godt nytt år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå