Gå til innhold

Radeon 9700 Pro

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter med ATI AIW 9700 PRO i maskinen min nå, er veldig godt fornøyd med kortet. Sitter å ser på hopprennet på NRK1 nå mens jeg surfer på nettet. Hvis du ser på Tomshardware sin stor test av grafikk kort er dette kortet inne blandt de 10 raskeste kortene i alle tester. Men om det kan forvare den prisen på Komplett er jeg ikke helt sikkker på, husk at det ble lansert i sommeren 2002.

Ronnie

Lenke til kommentar

Takk til alle sammen. Jeg har vel ikke egentlig planer om å kjøpe akkurat 9700 Pro, men bare et eller annet kort. Jeg var bare ute etter meninger om kortet...

Sannsynligvis vil jeg betale de ekstra 200 kr. og gå for 9800 Pro... AIW er ikke viktig.

Lenke til kommentar
HALOOOOOO, Sapphire Raedon 9800 pro koster jo bare 2649.-kr og er endel bedre enn 9700 pro, men 9700 pro henger nok forsatt med i toppen....

Som sagt tidligere, dette er et AIW kort av 9700 pro, derfor denne prisen selv om 9700 pro er "gammelt"

off topic: Komplett != Datakjeden

Lenke til kommentar
Halla...

Komplett, eller rettere sagt, Datakjeden som er deres nye navn, selger nå et Powercolor Radeon 9700 Pro for ca. 2500 kr.

Off topic.

Du har nok misforstått. Det er butikkene som har byttet eiere og navn.

Webshopen Komplett lever meg bekjent i beste velgående fortsatt.

Og heter fortsatt Komplett! :yes:

Rett meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Halla...

Komplett, eller rettere sagt, Datakjeden som er deres nye navn, selger nå et Powercolor Radeon 9700 Pro for ca. 2500 kr.

Off topic.

Du har nok misforstått. Det er butikkene som har byttet eiere og navn.

Webshopen Komplett lever meg bekjent i beste velgående fortsatt.

Og heter fortsatt Komplett! :yes:

Rett meg hvis jeg tar feil.

Off topic? Hva i hekkfjell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...