Spydleif Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har akkurat lastet ned dette programmet til min N6600, men jeg får det ikke til å funke. Har installert det og alt det derre, når jeg f.eks skal skifte kanal på TV, så skjer det ingen ting. Er det noen som vet hva som skal gjøres for å få det til å funke? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 For det første så må du rette Ir-porten på telefonen mot TVen... Kanskje du må aktivere Infrarød før du begynner, om du ikke har gjort det allerede... Lenke til kommentar
scoom Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kan vere at den ikkje støtter tv'n din. Er ikkje alle modeller den støtter. Har det programmet sjølv også, og det er ein god del modeller eg ikkje får den til å funke på Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 det har jeg gjort Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 har hitachi tv og det var et av merkene det går an å velge Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 har hitachi tv og det var et av merkene det går an å velge Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har hitachi tv og det var et av merkene det går an å velge Trippel spam post Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 sorry...ble noe kødd med nettleseren Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du må enkelt å greit finne deg i at det ikke kommer til å funke...... Stresset med programmet selv i et år.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har hitachi tv og det var et av merkene det går an å velge er du nærmere enn 1 meter unna tv'en når du prøver? hvis ikke, prøv å vær det. Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 er du nærmere enn 1 meter unna tv'en når du prøver? hvis ikke, prøv å vær det. er du nærmere enn 1 meter fra tv'en, hva er vitsen med en fjernkontroll da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har hitachi tv og det var et av merkene det går an å velge kanskje den ikke støtter modellen; av og til har de noen rare modeller som ikke støttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå