Arodem Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Sony har sluppet en ny video som demonstrerer grensesnittet. Slik blir PlayStation 5-menyene Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Det ser jo kult ut. Eg kryssar fingrane for at Playstation Store vert betre på PS5. Det er nesten ubrukeleg tregt på PS3 og ikkje akkurat kjapt på PS4 heller. 1 Lenke til kommentar
Djz Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Jeg ble positivt overrasket, er bra hyped nå... Så utrolig typisk at MAI er da jeg nå er forventet å få den 😭😣 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Jeg ser ikke slike videoer bevisst. Vil at alt skal være en overraskelse til da jeg selv slå på ps5 for første gang Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 mullethemekk skrev (1 time siden): Det ser jo kult ut. Eg kryssar fingrane for at Playstation Store vert betre på PS5. Det er nesten ubrukeleg tregt på PS3 og ikkje akkurat kjapt på PS4 heller. Har samme tanke som deg. Lenke til kommentar
Robban73 Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Bare vær forsiktig framover over hva du sier i micen til kontrolleren eller headsettet framover. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Robban73 skrev (4 timer siden): Bare vær forsiktig framover over hva du sier i micen til kontrolleren eller headsettet framover. Om du er i en party chat med noen du ikke kjenner, og du oppfører deg dumt* Lenke til kommentar
Runar Bu Karlsen Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Virker kjapt og blir kult å prøve 👍🏻 Håper man får muligheten til å justere utseende litt. Mer fan av mer firkantete firkanter 💁🏻♂️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå