Fantomtegningen Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hvordan handler folk fond/aksjer? Har handlet litt gjennom Sparebank 1, er det noe å tjene på å kjøpe gjennom andre platformer ala Nordnet? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Har ask i sbanken, så jeg handler der. Har inntrykk av at de har et ok utvalg og ok priser. 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Handler i sbanken, siden jeg har alt der. En fordel er også at sbanken tar lavere forvaltningshonorar. Altså et fond som normalt skulle koste f.eks 0,75%, betaler jeg 0,67% for. Synes også grensesnittet er bra, både for fond og aksjer. Lett, oversiktlig og ingen kronglete omveier. De må bare få vekk de sparemålene sine, som er helt meningsløst for alt annet enn bestemor olga som sparer til sine 4 barnebarn og vil holde sparingen på dem adskilt. 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Jeg bruker Nordnet pga stort utvalg av fond. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Nordnet bruker jeg. Helt fornøyd med deres løsning Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 54 minutes ago, sir-alex said: Nordnet bruker jeg. Helt fornøyd med deres løsning Hva er avgiften sammenlignet med Sbanken og DNB? Lenke til kommentar
snapshooter Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Nordnet har blitt dyre på indeksfond etter at de la om prismodellen. Så globalt indeksfond (50% av min sparing) kjøper jeg nå gjennom spareavtale med min dagligbank. Betaler da 0,2% for dette. Aktive fond har jeg hos Nordnet, ok pris og bra utvalg. Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Fond, IPS, aksjer, daglig bank og lån i Sbanken. PKB hos Nordnet. Starter Sbanken med PKB så flytter jeg på dagen. Nordnet er som er en 90 talls "world wide web side" 🤣 Lenke til kommentar
OnkelS Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Sbanken har lavere forvaltningsavgift enn vanlig på indeksfond også, så det lønner seg å kjøpe slike der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå