vikingfk Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 denne......selges hos microplex http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1889a.htm eller denne... http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&Av...0&view=detailed skal kjøpe meg ny.... som sagt, hvilken er best til overklokking?? kan de sammenlignes?? erfaringer... se profil for specs Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kjøp deg volcano 12.. Skal være den beste til thermaltake.. Har selv volcano 9, men synes den bråker for mye når deb går for fullt.. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Gå for 11. Har 9 og er kjempe fornøyd. Støyer på fult ja, men jeg tenger aldri å kjøre på fult og 9 og 11 er på lavest de stilleste cpu kjølerene med 17 db. (17-48) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg kjører alltid min volcano 9 på laveste.... og er veldig fornøyd.... +når jeg spiller spill på LAN, setter jeg den på høyeste for da har jeg headset Idle tempen min er på 40 grader load temp: 45-47 Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg kjører alltid min volcano 9 på laveste.... og er veldig fornøyd....+når jeg spiller spill på LAN, setter jeg den på høyeste for da har jeg headset Idle tempen min er på 40 grader load temp: 45-47 er det på laveste?? Sinsykt bra med en respektabel overklokk! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 takker.... vet ikke hvofor... Kanskje det har noe å gjøre med mine SUPERSKILLS!!!! til å ta på AS5 Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 takker.... vet ikke hvofor...Kanskje det har noe å gjøre med mine SUPERSKILLS!!!! til å ta på AS5 Hehe Kansje det! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei hei dere som har volcano 9. Hvordan får dere det blå led lyset til å funke? det som skal kobles til P-led assa. Prøvde å koble det til den, men da fikk jeg ikke skrudd på dataen. hehe. Det røde hdd lyset funker fett da Er det bare til å kjøpe seg en 2 og 3 pins kontakter og koble det til Strømforsyninga?? Har du/dere et program som sjekke temp på skjermkortet? -Herman- Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fikk det ikke til å funke med en gang jeg heller... jeg bare snudde om på +og-pol.... snudde hele 180 grader... ...Nei... Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Noen her som har vurdert Silent Boost? Jeg har den kombinert med Arctic Silver 5 og min XP2800+ kjører 45 grader under load (ikke overklokket) og kommer opp i 50-55 under load @ 2214Mhz med 1.675 Vcore. Er dette brukbart? jeg mistenker at jeg kanskje var litt sløv med påføringen av pastaen... Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Volcano 11 er et utrolig dårlig forslag. Volcano 12 er mye bedre men den støyer mye. Hvis du vil ha kjøler som er stillegående er nok Silent Boost det beste alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå