Red Frostraven Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 ...jeg venter på eksempler på slike poster som ikke bare lyger -- men som sprer hatefulle ytringer og misinformasjon som bidrar til hat eller stigmatisering mot utsatte grupper og/eller demonisering av enkeltpersoner(...) i spenning... 3 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 12. april 2021 Forfatter Del Skrevet 12. april 2021 Det er nå helt åpenbart at Youtube (Google) er under kontroll av en sensur kommite. Se denne! 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) En liten test dere alle kan gjøre. Åpne en youtube kanal (Jimmy Dore el. annen oposisjonell) og post denne videoen om 9/11 i kommentar feltet. Folat siden, vent 10 sekunder, refresh browseren og gå tilbake til kanalen. Se om svaret ditt fremdeles ligger der, eller er sensurert bort. OBS: For å gjøre dette må du være registrert bruker på google. Endret 18. juli 2021 av Oddvardm Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Hvorfor skulle jeg ville spre misinformasjon med vilje..? For å se om misinformasjon blir fjernet..? 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 20. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2021 Red Frostraven skrev (4 timer siden): Hvorfor skulle jeg ville spre misinformasjon med vilje..? For å se om misinformasjon blir fjernet..? Red. Hvordan vet du at det er misinformasjon? Noe du tror eller noe du er fortalt? Lenke til kommentar
graavik Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) 2 hours ago, Oddvardm said: Red. Hvordan vet du at det er misinformasjon? Noe du tror eller noe du er fortalt? Utifra kommentarfeltet ser det ut til å være "nok en konspidokumentar" om 9/11? Mange SoMe har jo sagt at de ønsker å være mer aktive for å unngå spredning av desinformasjon, så om de faktisk bidrar her så applauderer jeg det. Endret 20. juli 2021 av graavik 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 20. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2021 graavik skrev (1 time siden): Utifra kommentarfeltet ser det ut til å være "nok en konspidokumentar" om 9/11? Mange SoMe har jo sagt at de ønsker å være mer aktive for å unngå spredning av desinformasjon, så om de faktisk bidrar her så applauderer jeg det. Graavik. Posten min omhandler en dokumentar som tar opp alle aspekter ved 9/11. Den omhandler kritikere og de som hevder at 9/11 var en planlagt aksjon av ukjente aktører for å få USA med på 'krigen mot terror'. Begge sider blir omtalt. Beviser lagt frem og vurdert fra begge sider. Absolutt ikke misinformasjon. Reportasjer fra AP, NYT, WAPO og andre internasjonale nyhetsbyråer. Du burde se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå