jallajall Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 40 minutes ago, graavik said: Uffda, enda en dypt krenket person som har blitt utestengt "absolutt helt uten grunn" 🤣 Han kan jo alltids pelle seg over til "Parler". Angvielig ikke helt uten grunn, Twitter mener han er en bot. Men hva er vel mer typisk for en robot enn å si 'jeg er ikke en robot'. Lenke til kommentar
graavik Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 3 hours ago, jallajall said: Angvielig ikke helt uten grunn, Twitter mener han er en bot. Men hva er vel mer typisk for en robot enn å si 'jeg er ikke en robot'. Lettere tragisk å bli merket av Twitter som en "bot" om han faktisk ikke er det. 🤣 Kan det være mulig, at alt han postet på Twitter, passet inn i et mønster som sammenfalt med bots? 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg synes denne videoen bragte opp en del veldig gode poeng om akkurat hva som skjer i sosiale medier og rundt økende sensur. Og det blir plutselig veldig åpenbart når man ser på apps som Parler og Clubhouse. Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 12 hours ago, graavik said: Kan det være mulig, at alt han postet på Twitter, passet inn i et mønster som sammenfalt med bots? Nja. https://web.archive.org/web/20210131175900/http://twitter.com/paulsperry_ Lenke til kommentar
graavik Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) 1 hour ago, Thorny said: Jeg synes denne videoen bragte opp en del veldig gode poeng om akkurat hva som skjer i sosiale medier og rundt økende sensur. Og det blir plutselig veldig åpenbart når man ser på apps som Parler og Clubhouse. Men koko-høyre synes "sensurering" er greit, så lenge det ikke er koko-høyre som blir "sensurert" https://www.engadget.com/parler-free-speech-social-network-rules-180050222.html Endret 20. februar 2021 av graavik 2 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 YouTube removes new interview with President Trump, citing 'presidential election integrity policy' YouTube this week censored a recent interview with former President Donald Trump, claiming the video violated its new standards regarding allegations of election fraud. Lenke til kommentar
graavik Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 4 hours ago, jallajall said: YouTube removes new interview with President Trump, citing 'presidential election integrity policy' YouTube this week censored a recent interview with former President Donald Trump, claiming the video violated its new standards regarding allegations of election fraud. Dypt krenkede personer hevder igjen at de har blitt bannet fra YouTube : UTEN GRUNN!! 🤣 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) graavik skrev (10 timer siden): Men koko-høyre synes "sensurering" er greit, så lenge det ikke er koko-høyre som blir "sensurert" Det gjør desverre alle. De skjønner ikke at hvis en blir sensurert så blit tilslutt alle det. Endret 20. februar 2021 av Oddvardm Lenke til kommentar
graavik Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 5 minutes ago, Oddvardm said: Det gjør desverre alle. De skjønner ikke at hvis en blir sensurert så blit tilslutt alle det. Men mener du at åpenbare løgner og propaganda, slik som fra donald trump, skal få påvirke fjols slik at de ender opp med livsfarlige tilstander? 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) graavik skrev (22 minutter siden): Men mener du at åpenbare løgner og propaganda, slik som fra donald trump, skal få påvirke fjols slik at de ender opp med livsfarlige tilstander? Jeg mener at sensur på moralsk grunnlag er galt uansett. Hvis jeg forstår det riktig kan alle som er uenige med Trump svare på argumentene hans. Om du har et forum med regler som alle må forholde seg til, blir brutt så fjernes innlegget. Slik som her på forumet. Om Twitter bryter noen lover er det et helt klart at nei det gjør de ikke. Tjenesten er gratis og den sensurerte kan ikke klage på tjenesten. Det er det ingen tvil om det de gjør er rett i henhold til loven. Diskusjon.no opererer på samme måte og det er fullt ut akseptert og i henhold til loven i Norge og Twitter i USA. Spørsmålet er om dette er noe vi bør endre? Jeg mener at Trump kan klage på valgresultatet så mye han vil, likesom at noen klager på at parkeringsbøtene er for små. Like feil begge to, men sensurert bort? Bør vi ha rettningslinjer som regulerer sosiale medier og hva bør de isåfall være er spørsmålet. Vi lever i en helt ny informasjonsverden og regelverket følger ikke med. Endret 21. februar 2021 av Oddvardm Lenke til kommentar
graavik Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 23 minutes ago, Oddvardm said: Jeg mener at sensur på moralsk grunnlag er galt uansett. Hvis jeg forstår det riktig kan alle som er uenige med Trump svare på argumentene hans. Om du har et forum med regler som alle må forholde seg til, blir brutt så fjernes innlegget. Slik som her på forumet. Om Twitter bryter noen lover er det et helt klart at nei det gjør de ikke. Tjenesten er gratis og den sensurerte kan ikke klage på tjenesten. Det er det ingen tvil om det de gjør er rett i henhold til loven. Diskusjon.no opererer på samme måte og det er fullt ut akseptert og i henhold til loven i Norge og Twitter i USA. Spørsmålet er om dette er noe vi bør endre? Jeg mener at Trump kan klage på valgresultatet så mye han vil, likesom at noen klager på at parkeringsbøtene er for små. Like feil begge to, men sensurert bort? Bør vi ha rettningslinjer som regulerer sosiale medier og hva bør de isåfall være er spørsmålet. Vi lever i en helt ny informasjonsverden og regelverket følger ikke med. Tenk på konsekvensene. donald trump fikk folk til å angripe retts-staten med vold. Er det greit? 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 8 minutes ago, graavik said: Tenk på konsekvensene. donald trump fikk folk til å angripe retts-staten med vold. Er det greit? Nå skriver du en mening som jeg kan si er løgn, burde du da stenges ute fra diskusjon.no av den grunn? Er det greit? Lenke til kommentar
graavik Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 34 minutes ago, Tåkefyrste said: Nå skriver du en mening som jeg kan si er løgn, burde du da stenges ute fra diskusjon.no av den grunn? Er det greit? Fortell videre. Hvordan er det jeg skrev løgn? 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 graavik skrev (Akkurat nå): Fortell videre. Hvordan er det jeg skrev løgn? Det er ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 Paul Jay er sensurert på youtube. Dette er et angrep fra politiske krefter. Hør selv.https://youtu.be/xvmi_wkRCxc Lenke til kommentar
graavik Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 37 minutes ago, Oddvardm said: Det er ikke spørsmålet. Hva er spørsmålet? Lenke til kommentar
graavik Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 21 minutes ago, Oddvardm said: Paul Jay er sensurert på youtube. Dette er et angrep fra politiske krefter. Hør selv.https://youtu.be/xvmi_wkRCxc En krenket klovn har postet løgner, og han må heretter ta løgnene sine til Parler? 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 graavik skrev (28 minutter siden): En krenket klovn har postet løgner, og han må heretter ta løgnene sine til Parler? Graavik. Hvem er den klovnen du snakker om? Lenke til kommentar
graavik Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Kan det muligens være samme klovnen som "jallaJalla!" nevnte? Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 graavik skrev (7 minutter siden): Kan det muligens være samme klovnen som "jallaJalla!" nevnte? Det må du svare på. Jeg er ikke den som kan svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå