Oddvardm Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Senator Ron Johnson har skrevet brev til IG Horowitz med en bekymringsmelding om FBI's håndtering av saken. Hva det vil bringe er ikke sikkert, men et steg i rett retning. Jeg er til venstre i politikken, og hva jeg ser er at det er folk på høyre som viser felles vilje og skepsis. Det er talende for saken at det er store politiske forskjeller mellom de som vil ha dette frem. Derfor er saken helt nødvendig å få en løsning på for at USA skal forenes. Dette er en så viktig sak at Norges presse må forholde seg til den. Her er interjuet med Ron Johnson. Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Nå begynner vitnene å komme ut. Tidligere kollega/samarbeidspartner til Hunter Biden Tony Bobulinski gir fra seg en 'afidavid' (vitnemål) sammen med emailer, telefoner og dokumenter. Dette er vanskelig å bortforklare. 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Video av Hunter Biden som får en "footjob" av Natalie Biden (14) er "leaked" nå. For en familie! Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 pappkake skrev (38 minutter siden): Video av Hunter Biden som får en "footjob" av Natalie Biden (14) er "leaked" nå. For en familie! Det er vel en gaff som Joe er kjent for. Han mener vel anti fraud? Hunter er lik faren. Joe er kjent for å spasere rundt naken i huset sitt mens kvinnelige secret service folk var der. Dette er 'the Bidens'. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 8 minutes ago, Oddvardm said: Det er vel en gaff som Joe er kjent for. Han mener vel anti fraud? Hunter er lik faren. Joe er kjent for å spasere rundt naken i huset sitt mens kvinnelige secret service folk var der. Dette er 'the Bidens'. Hva med å kommentere del 2, som var hovedpoenget? Beklager om det ikke kom godt nok frem, men jeg vil ikke lenke til videoen da jeg vil tro det er ulovlig. En video av Hunter Biden i sofaen med sin 14 år gamle niese Natalie i horisontal posisjon mens Hunter Biden er naken og blir seksuelt stimulert er lekket. Jeg gjorde det litt klarere. Beklager, kan ikke gi lenke til denne.... Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 pappkake skrev (2 minutter siden): Hva med å kommentere del 2, som var hovedpoenget? Beklager om det ikke kom godt nok frem, men jeg vil ikke lenke til videoen da jeg vil tro det er ulovlig. En video av Hunter Biden i sofaen med sin 14 år gamle niese Natalie i horisontal posisjon mens Hunter Biden er naken og blir seksuelt stimulert er lekket. Jeg gjorde det litt klarere. Beklager, kan ikke gi lenke til denne.... Javel ja. Hvem vil vel se videoen. Jeg kan godt klare meg uten, men nå må rettsvesnet reagere! Jeg tror at Demokratene har alt dette, men har valgt å holde det sjult for å bruke det mot Biden hvis han blir valgt. De ville bruke det for å få ham til å trekke seg slik at Harris kunne ta over. Det er ingen andre forklaringer som kan rime. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 6 minutes ago, Oddvardm said: Javel ja. Hvem vil vel se videoen. Jeg kan godt klare meg uten, men nå må rettsvesnet reagere! Jeg tror at Demokratene har alt dette, men har valgt å holde det sjult for å bruke det mot Biden hvis han blir valgt. De ville bruke det for å få ham til å trekke seg slik at Harris kunne ta over. Det er ingen andre forklaringer som kan rime. Jeg tror ikke noen vil se den videoen, men det blir jo alltid et spørsmål om det faktisk eksisterer. Vi vet at MSM kommer til å nekte om de i det hele tatt anerkjenner at dette har skjedd. TV2 har skrevet én artikkel om det der de kaller alt løgn og en røverhistorie, men nå som det er lekket blir det nok musestille. Her er en journalist som har sett noe av det. Vi kan nok ikke forvente oss samme ærlighet fra NRK, TV2 etc. som faktisk skal informere oss om hva som skjer i verden. Hadde det vært Giuliani eller noen i Trump-familien hadde det selvfølgelig vært forside i dager fremover. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Dere som mener så mye og så sterkt om et valg på et annet kontinent. Hvilke kilder er det som påvirker dere? -k Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) pappkake skrev (20 timer siden): Man blir ikke rik av å drive veldedighet, så jeg har ingen problemer med å tro at Trump har noen småshady deals her og der, men jeg har ikke sett noe som ligner på korrupsjonen til Biden enda. De har etterforsket i hytt og kanon og tatt folk rundt for å lure seg unna skatt og slikt, men her snakker vi regelrett korrupsjon... Jeg kan legge ved et annet åpenbart eksempel på bias og sensur.... ...du klager på mangel på bias... ...gi meg styrke... Tenk om Twitter tillot falske uverifiserte anklager mot Trump produsert av landets fiender -- og fjernet fakta om hva Biden eller sønnen faktisk har gjort eller uttalelser Biden eller sønnen faktisk hadde uttalt..?! pappkake skrev (4 timer siden): Jeg tror ikke noen vil se den videoen, men det blir jo alltid et spørsmål om det faktisk eksisterer. Vi vet at MSM kommer til å nekte om de i det hele tatt anerkjenner at dette har skjedd. TV2 har skrevet én artikkel om det der de kaller alt løgn og en røverhistorie, men nå som det er lekket blir det nok musestille. Her er en journalist som har sett noe av det. Vi kan nok ikke forvente oss samme ærlighet fra NRK, TV2 etc. som faktisk skal informere oss om hva som skjer i verden. Hadde det vært Giuliani eller noen i Trump-familien hadde det selvfølgelig vært forside i dager fremover. ...du fortsetter å falle for alt som finnes av misinformasjon -- og fortsetter å tro at media har dobbeltstandarder, selv om du demonstrerer at det bare er ytterste høyre sine medier som har dobbeltstandarder. Om seriøse nyhetskanaler eller FBI bekreftet ektheten og integriteten til den opprinnelige laptopen og dens innhold, så ville seriøse medier formidlet dette. De ville krevd det samme for Trump. Per nå -- så er det ingenting som tyder på noe annet enn at Guiliani har deltatt i en misinformasjonskampanje -- i og med at FBI, med en leder utnevnt av Trump, under et department of Justice med en korrupt leder innsatt av Trump, ikke har bekreftet at det finnes noen reell sak mot Hunter Biden... men har uttrykt at Guiliani er offer for påvirkning og brukes til spredningen av misinformasjon. https://www.nytimes.com/2020/10/15/us/politics/giuliani-russian-disinformation.html https://www.washingtonpost.com/national-security/giuliani-biden-ukraine-russian-disinformation/2020/10/15/43158900-0ef5-11eb-b1e8-16b59b92b36d_story.html Dobbeltstandarden til ytterste høyre gjør at jeg rynker ansiktet i absolutt avsky; Det blir projisert hardere og hardere desto mer desperate de blir, og kildekritikken blir lavere og lavere. OAN..?! --- Facebook har fascist-bias, og tillater at ytterste høyre misbruker https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-biden-holding-boys-head-idUSKBN2103E2 Endret 25. oktober 2020 av Red Frostraven 4 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Oddvardm skrev (17 timer siden): Senator Ron Johnson har skrevet brev til IG Horowitz med en bekymringsmelding om FBI's håndtering av saken. Hva det vil bringe er ikke sikkert, men et steg i rett retning. Jeg er til venstre i politikken, og hva jeg ser er at det er folk på høyre som viser felles vilje og skepsis. Det er talende for saken at det er store politiske forskjeller mellom de som vil ha dette frem. Derfor er saken helt nødvendig å få en løsning på for at USA skal forenes. Dette er en så viktig sak at Norges presse må forholde seg til den. Her er interjuet med Ron Johnson. Så -- du vet allerede fakta i saken, siden du kaller det riktig retning..? Jeg har enda ikke sett noen beviser for at Biden har gjort noe ulovlig -- kun beviser for at misinformasjonskampanjene for å sørge for at Trump får dra USA enda lengre ned i fascisme lykkes å rekruttere enda flere mennesker, på tross av at seriøse medier og FBI motarbeider det republikanske partiet sine forsøk på å støtte denne misinformasjonen og bruke den mot sine politiske motstandere. Hvordan kan du støtte fascisme så åpent..? 3 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 Red Frostraven skrev (49 minutter siden): Så -- du vet allerede fakta i saken, siden du kaller det riktig retning..? Jeg har enda ikke sett noen beviser for at Biden har gjort noe ulovlig -- kun beviser for at misinformasjonskampanjene for å sørge for at Trump får dra USA enda lengre ned i fascisme lykkes å rekruttere enda flere mennesker, på tross av at seriøse medier og FBI motarbeider det republikanske partiet sine forsøk på å støtte denne misinformasjonen og bruke den mot sine politiske motstandere. Hvordan kan du støtte fascisme så åpent..? Jøye meg Red. Støtter jeg facisme nå? Hva er det som gjør at du sier slikt? Jeg kan ikke med mitt beste sinn forsvare hva du sier. Vil gjerne, men kan ikke. Her er Emma Vigeland fra TYT med en klar melding om Trump og hans penger. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Å fabrikkerte beviser mot politiske motstandere, og bruke nikkedukker innsatt over landets etterretning til å spre misinformasjon, i den hensikt å påvirke et demokratisk valg. Det er ikke et demokrati verdig. 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 knutinh skrev (1 time siden): Dere som mener så mye og så sterkt om et valg på et annet kontinent. Hvilke kilder er det som påvirker dere? -k For min del er det alternative medier som jeg sjekker opp mot den andre siden. Jimmy Dore, Kyle Kalinsky, The Grey Zone etc på venstre siden mot Blaze TV, FOX, Tim Poole etc på høyre siden. Så er det center kilder som VOX og POLITICO og andre. Akediske kilder som gir innsikt i faktiske faglige analyser. Massevis av dem, men du må lære å filtrere hva de sier. Så er det statestikk fra forskjellige statlige byråer oa som jeg bruker. Denne saken er både venstre og høyre siden i Amerikansk media enige. Senter er stille. Det er mye å sette seg inn i, men du må forstå at USA ikke er et fjernt land som ikke har en betydning for oss. Russland marsjerer opp 50 tusen mann på grensen vår i Finnmark. Hvorfor tror du det skjer etter årtier med sammarbeid, fred og ro? Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 Red Frostraven skrev (1 minutt siden): Å fabrikkerte beviser mot politiske motstandere, og bruke nikkedukker innsatt over landets etterretning til å spre misinformasjon, i den hensikt å påvirke et demokratisk valg. Det er ikke et demokrati verdig. Neivel. Lurer på hva folk i Bagdad mener om demokratiet. Eller Syria, Libia og alle andre plasser USA bomber. Så langt har Trump ikke eskalert bombingen. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 De synes vel synd på USA som VELGER en mann som ønsker å bli diktator, selv om mange sikkert mener de fortjener det. 3 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Red Frostraven skrev (1 time siden): De synes vel synd på USA som VELGER en mann som ønsker å bli diktator, selv om mange sikkert mener de fortjener det. Jeg er av den mening at USA's befolkning er for et mer humant, menneskeverdig og rettferdig samfunn en det de har levd under siden Reagan. Befolkningen i USA er kilden til vår egen velstand og velferds samfunnet. Les om skibsverftene rundt San Francisco under krigen. Tungindustrien i Michigan oa. Du vil se folkesjela skinne gjennom. De er som oss. De vil ha et liv som gir dem tid med barn og familie. Et hus å leve i og litt ferie. De elsker å jobbe og er fantastisk vennlige, høflige og hjelpsomme. Hvis du ser på hva Obama gav dem. Et bedrag uten like. Han sa at han var en av dem og alle falt for bedraget han sto for. Hvorfor tror du at demokratene mistet huset og senatet mid term etter to år under hans administrasjon? Fordi han var svart? Det faller bare på sin egen urimelighet. De valgte ham jo. Neida, det var pga politikken han førte. Under hans styre ble de rikeste 10% rikere enn under noen annen president. Over 5.1 millioner familier (med gamle, barn og hele kostebinderiet) kastet på gata. De fattige fikk regninga spesiellt afro amerikanerne. Trump var et protest valg. Han løy om albsolutt alt og hvis du ser hva han drev kampanjen sin på så var det nesten ren venstrepolitikk. Derfor fikk han støtte. Nå er det 2020 og i primær valget så du enorm oppsluttning om Bernie Sanders. Hva som skjedde videre skal jeg ikke spekulere videre i, men et stikkord er 'exit polls' (valgdag måling). Sjekk tråden min og denne tråden Endret 25. oktober 2020 av Oddvardm Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 ...arbeidsledighetstrenden som gikk inn i Trump sine første to år begynte under Obama. Han måtte sørge for at næringslivet overlevde. Og du bør ikke høre på ytterste høyre om Obama, men faktisk samfunnsvitenskspelige analyser: https://www.epi.org/blog/the-obama-legacy-on-wages/ 3 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 Red Frostraven skrev (1 time siden): ...arbeidsledighetstrenden som gikk inn i Trump sine første to år begynte under Obama. Han måtte sørge for at næringslivet overlevde. Og du bør ikke høre på ytterste høyre om Obama, men faktisk samfunnsvitenskspelige analyser: https://www.epi.org/blog/the-obama-legacy-on-wages/ Hvor mange ganger skal jeg korrigere deg når det gjelder meg Red. Jeg hører på analyser fra Chris Hedges, Colonel West, Jimmy Dore, Aaron Matte, Matt Stoller oa som har sine røtter på venstre siden. Høyre siden i Amerikansk politikk kritiserer ikke Obama. Han sørget jo for at de ble vanvittig rike. Jeg har ikke hatt tid til å lese (den gode) artikkelen du sente meg, men det skal jeg. Jeg skal svare deg om en stund angående den. Den så intressang ut og fra en god kilde. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 5 hours ago, Red Frostraven said: ...du klager på mangel på bias... ...gi meg styrke... Nei, jeg klager på bias. Har Twitter noen gang blokkert fake news om Trump? Aldri. De pusher det. Ble Steele-tøvet sensurert da det kom? Selvfølgelig ikke. Jeg skjønner at du ønsker deg til Soviet med et sannhetsministeri og 1984 og Pravda som eneste nyhetskilde, men noen ønsker faktisk ytringsfrihet og demokrati. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 9 minutes ago, pappkake said: Nei, jeg klager på bias. Har Twitter noen gang blokkert fake news om Trump? Aldri. De pusher det. Ble Steele-tøvet sensurert da det kom? Selvfølgelig ikke. Selvfølgelig ble det ikke det. Det var ikke "fake news" og ble selvsagt ikke merket som det heller. Skulle bare mangle. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå