abene Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hæ? Hvordan klarer du det, har selv ikke noe problemer med norton. Og er du 100% sikker at det er norton som er årsaken til ditt problem. Problemet med Symantec sine produkter (Norton) er ikke når de brukes første gangene, men når du må gjøre store endringer i systemet i etterkant av installasjon. Norton antivirus og brannmur har fått mye skryt, og ikke uten grunn. De er meget bra når alt er normalt. Jeg har selv dårlig erfaring med dette. Jeg brukte lenge Norton Internet Security (NIS) og var veldig fornøyd, helt til jeg måtte reinstallere TCP/IP. Etter dette nektet NIS å fungere. Jeg prøvde å avinstallere NIS, og installere på nytt, men det hjalp ikke. Jeg prøvde også et spesielt verktøy fra Symantec som skulle avinstalleres NIS. Dette hjalp ikke heller. Jeg tror problemet med Norton-produktene er at de er såpass integrerte i systemet (windows) at de lar seg ikke fjerne så lett. Kun formatering hjelper. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg tror problemet med Norton-produktene er at de er såpass integrerte i systemet (windows) at de lar seg ikke fjerne så lett. Kun formatering hjelper. Dine visdomsord klinger i mine ører.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Egentlig ganske vanskelig å vite, det eneste vi vet er hvor raske og sånne ting. Vi aner jo ikke hvor gode de er til å finne virus... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Mc Afee 8.0 og muligens en brannmur så er du sikra for det meste Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 abene: Ok, har selv aldri opplevd noe allverden med problemer med norton(symantec) sine programmer. Eneste eg har opplevd er at eg slurver med å fjerne de gammle versjonene, før eg installerer en nye. Men suport siden er meget bra å bruke. Ps : Har brukt norton siden 97. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Sier bare tre ord: Smak og Behag Lenke til kommentar
KaroN Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei, jupp Trend Pc-Cillin har jeg bare hørt godt om.. De skal ha en firewall også som skal være veldig bra... MvH Kenneth Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Har nettop lagt inn McAfee Anti-Virus og Firewall. Ser ut til å fungere veldig bra hittil.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 eg vil anbefale norman. er det beste antivirus prgm eg har hatt (har hatt panda, norton, avg, ez++) Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg bruker Norton som antivirus og ZoneAlarm Pro som brannmur Dette har funket smertefritt i noen år nå ja... At Norton Antivirus sluker cpu tid må jo være en overdrivelse spør du meg Har jo programmer som suger mye mer minne og cputid enn Norton da.. Men Norman med nye sandbox greia funker jo også veldig bra Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 At Norton Antivirus sluker cpu tid må jo være en overdrivelse spør du meg Har jo programmer som suger mye mer minne og cputid enn Norton da.. Minnebruken er vel midt på treet. Men Symantec/Norton er grusomt treig til å scanne filer on-demand. Sammenlikn f.eks med CA e-Trust. Normans sandbox virker veldig spennede - de har laget en slags emulator som kjører programmene i et sikkert miljø for å undersøke virus/orm liknende aktiviteter Atskillig mer fascinerende enn majoriteten av andre AV-programmer som bare bruker simpel heuristic-scanning. Tar endel lenger tid å scanne da, og derfor er dette slått av som default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå