ahpadt Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Heisann Er på jakt etter det beste antivirus-programmet på markedet men jeg har samtidig et lite krav: Ikke norton. Det har en tendens til å ødelegge maskina mi Leser på forumet her at noen bruker bl.a AVG og Panda.. -ahpadt Edit: Skriveleif Endret 3. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 panda har jeg hatt par problemer med. 2x umulig å boote opp må på en eller annen måte fjerne hele panda mappa. Mulig det bare er fordi jeg kødder mye. har egentlig ikke hørt så mye dritt om norman. det jeg ville valgt om noen hadde pistol mot huet mitt å sagt "VELG ET ANTIVIRUS PROGRAM NÅ ELLER DØ!" Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ikke norton. Det har en tendens til å ødelegge maskina mi Hæ? Hvordan klarer du det, har selv ikke noe problemer med norton. Og er du 100% sikker at det er norton som er årsaken til ditt problem. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Ikke norton. Det har en tendens til å ødelegge maskina mi Hæ? Hvordan klarer du det, har selv ikke noe problemer med norton. Og er du 100% sikker at det er norton som er årsaken til ditt problem. 100% ja. MEN, ingen som har noen forslag? Gratulerer med nesten 10000 innlegg forresten Endret 4. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg bruker AVG Antivirus Free Edition. Fungerer helt greit. Scanner hver inn/ut mail, laster ned automatisk oppdateringer en gang i uka (tror jeg har stilt inn det et sted) og scanner hele maskinen for virus en gang i uka (tror jeg har stilt inn det også et sted). Dettte sammen med min 3Com Gateway m/brannmur har holdt meg fri for problemer i snart to år. AVG bruker så og si ikke ressurser på maskinen, merker ikke at det er igang i det hele tatt. Selvfølgelig er ikke en slik løsning like sikker som Norton o.l., men er man "litt" forsiktig med hva man åpner osv mener jeg det er en fullgod løsning. *EDIT*: Sjekka akkurat, den scanner disker og sjekker for updates en gang i døgnet... my bad. Endret 4. januar 2004 av TopDog Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er egentlig bare å prøve deg fram, uansett så virker de kjente anti-virus programmene til sitt, ellers hadde de ikke vært kjente. Men så kommer det om det har noe brukervennlig brukergrensesnitt. NIS er jo veldig enkel, men det ville du ikke ha. Panda og AVG har jeg ingen ergaring med. McAfee skrur seg kjapt på og bruker nesten ikke noe ressurser, og jeg har ikke noe til supermaskin. (sjekk profilen). Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 eTrust EZ Armor fra CA skal være bra. Finner den gratis hos Microsoft (1 års abn.) mvh Pantera Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Norman er best, finner alt, tar ikke mye plass å systemresurser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Skal du ha det beste kan du begynne å bruke 3 forskjellige Anti virus programmer. Har selv brukt Norton i lang tid men har byttet til Panda da Norton har en irriterende CPU bruk og gjør maskinen om til sirup. Prøv deg fram men husk at en dårlig anti virus program er bedre enn ikke noe Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 men husk at en dårlig anti virus program er bedre enn ikke noe d er sant! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 leste at fsecure tok 99.4% mens norton bare tok 95.9% eller noe slikt, da er vel fsecure bedre Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 tja, d er litt vanskelig å si hva som er best da, jeg har brannmur i tillegg til anti virus programm, bruker norman for det er lett å bruke å tar ikke resurser! har ikke problem med virus jeg =) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ahpadt: Du kan lese denne, meget intresanne lesing. Sier at du kan ikke si at ett spesielt program(Antivirus) er best. http://www.softheap.com/internet/what-is-the-.html Men eg er fornøyd med norton, bruker antivirus 04/nis 04/utilities 02/clean sweep 02 + ghost 03. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Her er en test PC World gjorde av AV-programmer: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...E8D96C5DC2A2A2A Edit Bruker selv Norton... Endret 10. januar 2004 av baldviking Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Har drevet å surfet litt rundt å gjort meg meninger om de forskjellige produktene dere har forslått, og har kommet til at McAfee vil passe bra for meg. Gjenstår nå bare å anskaffe det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei! AVG og F-Prot er gratis og meget bra. geva Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har selv prøvd AVG antivirus og det er helt ok.Funket utmerket til Windows XP...helt til den dagen jeg ikke fikk oppdatert mer.Fikk ikke lastet ned disse nye signaturfilene, fikk bare beskjed om at filen jeg lastet ned var ødelagt. Nå har jeg byttet til Antivir free edition.Fungerer utmerket.Har allerede funnet virus og ryddet galant opp Lenke til kommentar
Lond Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Bruker Pc-cillin og er virkelig fornøyd med det. Gir meg beskjed når det er nye oppdateringer(tror jeg har stilt inn det et sted), og laster dem ned hvis jeg trykker ok. Pc-cillin kjører virus-søk hver annen uke eller noe(tror jeg har stilt inn det også et sted) , og vasler når jeg holder på å laste ned et virus. Dette er en registert verson som var med hovedkortet, og varer livet ut(tror jeg) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Bruker Pc-cillin og er virkelig fornøyd med det. Gir meg beskjed når det er nye oppdateringer(tror jeg har stilt inn det et sted), og laster dem ned hvis jeg trykker ok. Pc-cillin kjører virus-søk hver annen uke eller noe(tror jeg har stilt inn det også et sted) , og vasler når jeg holder på å laste ned et virus. Dette er en registert verson som var med hovedkortet, og varer livet ut(tror jeg) Bruker det selv som midlertidig nå.. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har brukt Avast, men fikk Pc-cillin med hovedkort, og dette fann virus som Avast ikke fann. Etter at Pc-cillin gikk ut på dato (gikk ikke an å oppdatere uten å betale mer), gikk jeg over til Norman (kr 150 pr år hvis du har NextGenTel) og denne fann virus Pc-cillin ikke fann... Så jeg holder meg til Norman (autooppdaterer hver natt også...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå