Triolus Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Jeg har fått en del råd angående reinstallering av Thunderbird mail, som har en rekke feil, men jeg er ikke i mål. Mail jeg sender havner f eks ikke i "sendt-mappe" eller noen annen mappe, så jeg vet aldri om de virkelig har gått ut. Det har ikke lykkes meg å ordne dette og flere andre ting. Jeg vurderer nå å slette hele programmet med tilhørende app-filer og installere på nytt. Er det slik at ALL historikk ligger i undermappen "profiles", slik at jeg kan kopiere den og overføre den til en nyinstallering av programmet og dermed bevare historikken, eller vil jeg likevel miste mer eller mindre data som eventuelt er bortgjemt i andre filer? Endret 14. oktober 2020 av Triolus Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 For Mozilla sine programmer bruker jeg MozBackup. Har fungert utmerket hver gang jeg har ville ta en komplett backup av Thunderbird eller Firefox, før en reinstallering av OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå