Ahyoka Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Hei. Eg har ikkje snøring på gaming, men ynskjer å kjøpe eit skikkeleg bord og stol til sonen min til jul. Han er nesten 16 år 175 cm og er ein pipestinkel. Kva for ein type gamingstol bør eg gå for? Helst i stoff typen. Så er det bord. Sett vekk frå desse vanlege spill som ein trykker på tastane på tastaturet, så køyrer han racing / simulator med ratt som skal henge fast på bordet og med pedal. Og treng derfor eit stødig bor som ikkje bevegar seg i "svingane". Har sett på Arozzi Arena får mykje skryt. Er dette eit greit og stødig bord? Har også sett på Jysk sitt heve og senkebord Slangerup og Stavanger. Er dette heller noko å gå for? Sjølv om Slangerup har ein litt væl pris. Tusen takk for svar. Endret 15. oktober 2020 av Ahyoka Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Har du noe budsjett? Selv kjøpte jeg denne stolen for 1-2 måneder siden. Veldig fornøyd. Den er i stoff. https://www.komplett.no/product/1136489/gaming/gaming-utstyr/gamingstoler/arozzi-vernazza-soft-fabric-dark-grey Angående bord har jeg ikke noe å anbefale. Bruker selv vanlig kontor-bord fra IKEA. 1 Lenke til kommentar
Ahyoka Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2020 Tusen takk for info ang stolen. Tenkte på ein ca pris på 3000 på kvar. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 (endret) Støtter Merko. Du får stolen med skinn også, de koster 3500, men er ofte på tilbud: https://www.elkjop.no/search?SearchTerm=Arozzi+Vernazza&search=&searchResultTab= Fikk min for 3000, så bare å følge litt med Endret 15. oktober 2020 av Emile the rat Lenke til kommentar
Ahyoka Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Tusen takk for svar. Då har nytt utstyr kome på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå