VNNI Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Hei diskusjon! Jeg er på jakt etter noen Kabelbånd/Borrelås som kan bestilles med egen logo på. Helst i forskjellige størrelser ettersom dette hovedsaklig skal brukes til sortering av kabler i forskjellige størrelser. Alt ifra mobil ladere til store strøm kabler. Har jaktet litt, fant riptie.com som treffer ganske godt etter forespørselen min men kunne tenkt meg og finne en leverandør innenlands. Takk på forhånd! \V Bilde under er eksempel Lenke til kommentar
VNNI Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2020 Ingen? Humpybump Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Har du søkt etter "reklameeffekter" på google og prøvd å kontakte noen av firmaene? Lenke til kommentar
Danielfiks Skrevet 24. mars 2021 Del Skrevet 24. mars 2021 On 10/14/2020 at 2:12 PM, VNNI said: Hei diskusjon! Jeg er på jakt etter noen Kabelbånd/Borrelås som kan bestilles med egen logo på. Helst i forskjellige størrelser ettersom dette hovedsaklig skal brukes til sortering av kabler i forskjellige størrelser. Alt ifra mobil ladere til store strøm kabler. Har jaktet litt, fant riptie.com som treffer ganske godt etter forespørselen min men kunne tenkt meg og finne en leverandør innenlands. Takk på forhånd! \V Bilde under er eksempel Har vært på jakt etter dette selv, fant nå en butikk det bildet du sendte er fra. https://riptie.com/custom-logo/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå