alvestad Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Installerte Xp prof på maskina. Da den nekta å godkjenne ISDN kortet fann jeg ut via MS at jeg måtte slå av Pnp OS i BIOS. Virka deretter fint, men den vil ikke slå seg helt av. Henger i shutdown bildet. Har 98 på samme maskina og der fungere alt. Har oppdatert alt mulig av driver og BIOS'er.(tror jeg)Har noen et tips? amd 700 asus K7V card expert nvidea mx2 400 billion BIPAC PCI ISDN Lenke til kommentar
chiller Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 hadde samme problemet for en stund tilbake, men så skiftet eg skjermkort-drivere. Da fungerte det fint som **** ! Skjermkort-driverene har en tendens til å være litt for aktiv, og ikke ville slå seg av. Håper det kan hjelpe ! Lenke til kommentar
brokenleg Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har hatt tilsvarende problem på min maskin. Riktignok med et Jensen-kort, men det er eksakt samme kortet (eller driten om du vil) som Billion, eller Topcom som Elkjøp kaller det. Forsøkte ALT, men uten nevneverdig resultat... Men før det endte sine dager i snøfreser'n, valgte jeg å gi det en sjanse til. Tok ut kortet, formaterte partisjonen, installerte XP, satte inn kortet og installerte det med 3.24-driverne, og VOILA... Alt i skjønneste orden... (Nå hører det med til historien at jeg hadde et Dynalink-kort før, og alt fungerte flott, mens en kompis hadde dette Jensen-kortet og en Compaq, som absolutt ikke ville fungere i lag. Dumsnill som man er, satte jeg Dynalinken i Compaq'en, hvorpå alt fungerte med en gang, mens jeg selv fikk timer med arbeid...) Sjekk ut denne siden, som omhandler ditt problem: http://www.aumha.org/a/shtdwnxpz.htm Håper det var til litt hjelp. Mvh BrokenLeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå