LMH1 Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) iPhone 12 Farvel til strømadapter og ørepropper i esken Problemer er vel mange produsenter kommer med ladere og ørepropper dårligere en det man kan få kjøpt seperat, er vel greit hvis prisen var lavere. Men betaler man 13 990 kroner for en mobil syns jeg man kunne regne med slikt følger med? Endret 14. oktober 2020 av LMH1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) De øreproppene gir jeg bort hver gang jeg får meg ny telefon (sånn omtrent hvert femte år), så de savner jeg virkelig ikke. Har litt vel mange ladere på lager nå også (ikke ledninger; de ryker). Endret 14. oktober 2020 av Memento scientiam Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) 8 minutes ago, Memento scientiam said: De øreproppene gir jeg bort hver gang jeg får meg ny telefon (sånn omtrent hvert femte år), så de savner jeg virkelig ikke. Har litt vel mange ladere på lager nå også (ikke ledninger; de ryker). Det er litt der jeg er også.. ørepropper og hub er unødvendig, men en kabel burde følge med.. "Alle de nye iPhone-modellene kommer med en USB-C til Lightning-kabel i esken" Da er det jo helt perfekt i forhold til hvordan jeg vil ha det Endret 14. oktober 2020 av WiiBoy 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 WiiBoy skrev (1 time siden): Det er litt der jeg er også.. ørepropper og hub er unødvendig, men en kabel burde følge med.. "Alle de nye iPhone-modellene kommer med en USB-C til Lightning-kabel i esken" Da er det jo helt perfekt i forhold til hvordan jeg vil ha det Samme her. Helt unødvendig med 230V adapter og jeg har sikkert 5-6 uåpnede ørepropper liggende.. Kunne dog droppet USB-C siden de gamle laderne har nitten pil og bue usb. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Den støtter jo også trådløs lading. Etter snart 5 år med iPhone så funker alle laderene, også den til iPad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå