Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd

Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

• iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49

Anbefalte innlegg

minim skrev (1 time siden):

fikk kjent litt på 12 mini på butikken i dag og det blir nok den neste år for min del også om batteriet er greit. Hvordan holder det for dere som har fått den? 

Batteriet er helt ok. Foreløpig har jeg 3 timer med skjerm på, bare brukt 4g i hele dag og har igjen 53%. Mistenker at skjermtiden lyver litt da jeg har vært på jobb i hele dag :p men merker forskjell fra 11 Pro ihvertfall, til det negative.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
brukernavn331 skrev (28 minutter siden):

Batteriet er helt ok. Foreløpig har jeg 3 timer med skjerm på, bare brukt 4g i hele dag og har igjen 53%. Mistenker at skjermtiden lyver litt da jeg har vært på jobb i hele dag :p men merker forskjell fra 11 Pro ihvertfall, til det negative.

Det er akilles hælen ja 😕 Om de får bra salg på mini i år så kan en åpne på at de heller lager en 13 pro mini i stede for «13» til neste år som er litt tykkere så den får plass til større batteri. 

Jeg tror det kommer en patch som fikser batteri forbruk også snart for 4-5% drain over natten tyder på at det er en feil et sted. Om den ligger med slik fantom-forbruk igjennom hele dagen så utgjør det en del på de minste telefonene med lite batteri. 

Lenke til kommentar

Blir nok patchet ja. iPhonene har jo brukt 1% eller noe slikt på en natts søvn.

fått meg 12 pro, og er strålende fornøyd. Liker designet. Har ikke testet kameraet så mye, men jeg veldig gøy å ha noe "greit nok". For jeg synes ikke at det er noe særlig bedre enn det bør være i en mobil om man skal bruke den til å dokumentere hverdagen.

Bilde av kjæresten på restaurant
solnedgang med havet på hytta
Bilde av typeskilt på produkter på jobb(fikser ting)
snapchat i smakt lys
fifa og øl med gutta
fotba
osv

skulle ønske batteriet var bedre, men jeg slipper nok å lade mobilen på jobb for at den ikke skal dø klokken 17. det måtte jeg på iPhone 8 som jeg hadde som «ventemobil»

kjøpte det gjennomsiktige dekselet. God kvalitet, men kommer nok til å kjøpe skinndekselet snart

Endret av Jakobk
Lenke til kommentar
minim skrev (3 timer siden):

Sikkert ikke siden ingen svarte forrige innlegg. Har aldri opplevd det på en iPhone før jeg heller. Du har prøvd å slette appen helt (via innstillinger) sånn at cache og innstillinger også slettes for så å installere på nytt? Du har ikke deaktivert noe varsling i appen heller eller har de åpne på en annen enhet sånn at varslene ikke går ut av den grunn?

Takk for svar (du leverer alltid).

Forrige gang trodde jeg kun det var instagram, men viser seg også at det er facebook. Har slettet appene ja, men hjelper ikke. Har aktivert alt mulig, så det må være noe annet rart. 

Men takk 🙂

Lenke til kommentar
11 minutes ago, torbjornhb said:

Forrige gang trodde jeg kun det var instagram, men viser seg også at det er facebook. Har slettet appene ja, men hjelper ikke. Har aktivert alt mulig, så det må være noe annet rart. 

Men takk 🙂

Virker alltid som det er problemer med notifikasjoner, selv får jeg ikke opp e-post varsler fra outlook appen. Selv om alt av innstillinger er korrekte, og har installert den på nytt flere ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
MacBain skrev (6 minutter siden):

Virker alltid som det er problemer med notifikasjoner, selv får jeg ikke opp e-post varsler fra outlook appen. Selv om alt av innstillinger er korrekte, og har installert den på nytt flere ganger.

Har lest gjennom en del reviews på Instagram of Facebook i App Store nå, og det er flere som har problemer... Satser på en oppdatering som løser problemene 🙂

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (23 minutter siden):

Men takk 🙂

Du brukte denne måten å slette på? Søren ikke bra om de begynner å få trøbbel med sånt. Da kan en like godt bruke android telefon nesten om det ikke hadde vært for faceid og kamera :D 

Sånt er jækli frustrerende. Satte du opp telefonen fra scratch eller brukte du backup fra 11pro? Hva med deg @MacBain? Ikke at det skal ha noe å si, men bare for å se om det har en sammenheng.. 

B2E93F56-1B34-4AF8-8AB3-742C479C3F71.thumb.jpeg.896834d61c29dd4d5cbf9bf5e65a6a7d.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
minim skrev (45 minutter siden):

Du brukte denne måten å slette på? Søren ikke bra om de begynner å få trøbbel med sånt. Da kan en like godt bruke android telefon nesten om det ikke hadde vært for faceid og kamera :D 

Sånt er jækli frustrerende. Satte du opp telefonen fra scratch eller brukte du backup fra 11pro? Hva med deg @MacBain? Ikke at det skal ha noe å si, men bare for å se om det har en sammenheng.. 

B2E93F56-1B34-4AF8-8AB3-742C479C3F71.thumb.jpeg.896834d61c29dd4d5cbf9bf5e65a6a7d.jpeg

Forsøker dette nå. Sist så fjernet jeg kun fra hjemmskjerm.

Lenke til kommentar
brukernavn331 skrev (29 minutter siden):

Hadde visst ikke det, trodde det gikk automatisk. Tusen takk :)

Det skal normalt det når man logger inn med iTunes og bruker backup fra forrige telefon. Spørs om ikke Facebook og Facebook eide Instagram har hatt mye å henge fingrene i med disse personvern endringene som var i ios14. Hele applikasjonene deres var vel gjennomsyrer av sånt :p 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hedonism skrev (30 minutter siden):

Gå til innstillinger helt til høyre på menyen nede og bla ned, og velg nattmodus:1DE76490-AF29-4E2D-A99D-C52A8ABB144F.thumb.png.df647eb0e370569e646ac1a6c5db75e6.png

Finner ikke noe valg der på nattmodus.. 

kan d vøre fordi appen er ikke på den nyeste? Frister ik å oppdatere. Siden mange her sliter med notifikasjoner.. har ik merket noe feil på de. *bank i bordet* 

Lenke til kommentar
bbios skrev (11 minutter siden):

Finner ikke noe valg der på nattmodus.. 

kan d vøre fordi appen er ikke på den nyeste? Frister ik å oppdatere. Siden mange her sliter med notifikasjoner.. har ik merket noe feil på de. *bank i bordet* 

Ja om du har en veldig gammel versjon. Det er lenge siden nattmodus kom. Jeg har nyeste og har ikke problemer med notifikasjoner. Var det ikke kun en som har hatt det så langt da? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...