kjall Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg får denne feilmeldingen: Unidentified error i Adobe Encore DVD når jeg har laget dvd menyen og går på Build DVD og skal transcode avi filene. Noen som har hatt samme problemet? Og eventuelt løst det? Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hei jeg bruker også Adobe Encore, og den har har en godt del barnesykdommer, som blant annet den Unidentified error. Det jeg gjorde var å passe på å ikke ha fremmed tegn i mappe og filnavn som feks øæå og når du har opprettet timeline på de filene du skal bruke, trykker du høyre museknapp og velger transcode now. Bare lagre prosjetet før du velger transcode now, hvis det er et nytt prosjekt. Begynn med den mista fila for å se om du får error. Hvis det ikke går da, så sletta jeg hele prosjetet og begynte på nytt, da gikk det. hehe. Du får ha lykke til Endret 4. januar 2004 av JanThore Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Utrolige mye bugs i dette programmet. Den klarte ikke å lage korrekte ifo filer hvis jeg lagret prosjektet før jeg bygget det. Altså, jeg måtte lage prosjektet fra bunn av hver gang og kunne ikke save fordi ifoer da ble korrupt.. Likte derimot meget godt at jeg kunne velge å IKKE transcode elementer da jeg foretrekker f.eks. CCE til å komprimere materiale. NeroVision hadde vært glimrende dersom man kunne velge å ikke transcode elementer.. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det har kommet en update. http://www.adobe.com/support/downloads/pro...latform=Windows Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Takk for tipset! Jeg glemte rett og slett å sjekke etter en update. Kanskje jeg skal gi programmet en ny sjanse når jeg skal konvertere noen gamle barndomsfilmer fra vhs til dvd Har du evt. noen andre tips om DVD authoring programmer som kan ta i mot ferdig m2v/ac3/vob materiale og authore det uten transcoding? Viktig at det er lettvint å lage menyer, jeg orker rett og slett ikke å lære meg å lage menyer i Scenarist selv om jeg vet at det hadde vært det absolutt beste. Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det har kommet en update. http://www.adobe.com/support/downloads/pro...latform=Windows Takk for tipset ! Lastes ned ASP hehe Lenke til kommentar
klausre Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg sliter med å få installert updaten... Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg sliter med å få installert updaten... Noen som har opplevd det samme? Jeg hadde ikke noe problem med å oppdatere. Lastet bare ned og dobbeltklikket og trykket "next" inn i evigheten. Jeg har riktignok ikke fått tid til å teste programmet noe utover å ha startet det for å se at alt ser normalt ut. Lenke til kommentar
Mr T Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Får heller ikke oppdatert Encore får feilmelding om at mappen ikke finnes på maskinen min.... Ser at det er flere som har samme problem (jfr. http://www.wrigleyvideo.com/forum/index.php?showtopic=3311) Noen påstår sågar at problemet skyldes at man forsøker å oppdatere en pirat-verson av Encore, og derav ikke får kjørt update. Dette får ikke jeg til å stemme, da mitt eksemplar ikke er tilegnet eller installert på ulovlig vis. Mr T Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Noen påstår sågar at problemet skyldes at man forsøker å oppdatere en pirat-verson av Encore, og derav ikke får kjørt update. Dette får ikke jeg til å stemme, da mitt eksemplar ikke er tilegnet eller installert på ulovlig vis. Jeg kan avkrefte at det skyldes at man oppdaterer en piratversjon. Lenke til kommentar
japasu Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Jeg får heller ikke oppdatert og det eneste svaret jeg har fått i andre forum er at dette kan skyldes piratkopier. Dette stemmer ikke for mitt vedkommende. Har forsøkt å reinstallere og det fungerer heller ikke. Er det noen som har en løsning? Endret 10. januar 2004 av japasu Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg får heller ikke oppdatert og det eneste svaret jeg har fått i andre forum er at dette kan skyldes piratkopier. Dette stemmer ikke for mitt vedkommende. Har forsøkt å reinstallere og det fungerer heller ikke. Er det noen som har en løsning? Har dessverre ingen løsning. Både du og jeg kan jo avkrefte at problemet har med piratkopier å gjøre.. Det er en god stund siden jeg installerte programmet, men jeg mener jeg bare installerte en "normal install" på standard plass (altså; c:\program files\....). Jeg brukte programmet et par ganger og så har det vel ligget et par måneders tid uten å bli brukt, helt til jeg oppdaterte.. Lenke til kommentar
kjall Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg hadde ingen problemer med å installere updaten :-S Lenke til kommentar
Thomas.M Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei! Jeg sliter med å brenne dvd fra Adobe Encore 1.0 og Premier 7.0. De siste gangene har jeg fått opp feil melding "DVD Error -224". Er det noen som har vært borti denne? Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hm... jeg sliter også med installering av updaten, prgrammet finner ikke encore på maskina... Viss noen finner ut hvordan problemet kan løses, så er det fint om det postes her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå