Spy_oo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei! Har kjøpt nytt skjermkort til en data. Når jeg hadde koblet til alt, prøvde jeg og starte maskina og den fungerte fint. Men når jeg hadde koblet til skjermen kom det ikke noe skjermbildet opp. Så prøvde jeg med en anna skjerm men det skjedde det samma. Deretter prøvde jeg med et anna skjermkort, og det var samme problem. Det kommer ingen piping fra hovedkortet eller noe som helst så resten fungerer fint ( tror jeg). Det eneste problemet er at jeg ikke får opp noe på skjermen. Hva er dette for no? Hva kan jeg gjøre for å fikse problemet? Regner med at det kanskje er noe på hovedkortet som er problemet, siden det ikke hadde noe med skjermkort eller skjerm. Her er specs: 350 w pcu, Asus p4g8x deluxe, Twinmos pc 2700 cl2, Cpu p4 2,667 ghz , skermkort( de jeg har prøvd) Geforce3 64 mb ti 500, Ati radeon 9600 se og Geforce fx 5800 ultra. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 SJekka pinnene på kabelen? Kan jo hende du har bøyd noen av dem .. Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Nei, har prøvd to forskjellig skjermer, og bruker skjermen på den andre pc'n. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sjekket strøm kabelen til skjermen. Kunne hendt den beste Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 prøv med et anet hk, tror det er det som er feil off topic: bråker ikke det skjermkortet noe helt enormt (Geforce fx 5800 ultra) Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 offtopic: Nei har satt på den zalman kjølern pluss vifte, så nå bråker det ikke i det hele tatt, og ligger på 35 grader standby. Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Men ontopic igjen: Er det noen som vet hva som kan være problemet, eventuelle løsinger? Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Men on topic igjen: Er det noen som vet hva som kan være problemet, eventuelle løsinger? Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg hadde det samme problemmet en gang for lenge siden, det bare hendte plutselig men det var etter bios..... Er det bilde i det hele tatt? Ikke en gang når du starter i bios? Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Det er ikke bilde i det hele tatt. Lyset/led'n på skjermen blir først grønn så tilbake til oransje, slik som den er når den er slått av. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 prøvd å nappe ut bios-batteri? (når den er avskrudd da, vel å merke... ) det er utrolig hva som kan hjelpe... Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Ja, har prøvd det, og fortsatt samme problem. Endret 5. januar 2004 av Spy_oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå