Gå til innhold

NEC ND-1300A


dot_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Styr unna Datawrite! Kjøp heller That's Write DVD+R. Platene er faktisk billigere enn Datawrite platene! Datawrite bruker kode-strukturen til Princo og den er dessverre elendig. Hadde nettopp en meget dårlig batch med plater fra Datawrite og jeg styrer unna disse nå. Har brent ca 50 That's Write plater uten noen feil foreløpig.

Lenke til kommentar

Verbatim DVD+R virker veldig bra, ingen problemer overhodet.

 

Mer sørgelig historie med mine TDK DVD-R (DVD-R47EB, 4X), som - i tillegg til å være svindyre - ikke funker i det hele tatt. Av 4 spillere jeg har prøvd platene på, er det ok på bare 1. Lyden er borte på spilleren i stua, og rykking i bildet... :mad:

 

Lurer på å gjøre et forsøk på å oppgradere firmware'n på 1300A-brenneren, men usikker på om jeg bør ta sjansen... Har firmware 1.06, mens NEC nettopp har lagt ut 1.09, som visstnok skal være mye bedre. Sjekk på http://www.herrie.org/.

Lenke til kommentar

dvd-r må brennes i en omgang.....

dvd+r kan brennes i "multisession"(kan brenne litt nå, så brenne mer senere til det er fullt..dette kan du også på Cd'er)

 

 

det rare er at på en dvd video optaker, kan du brenne litt nå og litt senere ect på dvd-r også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...