dot_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvilke plater egner seg best til denne brenneren? noen erfaringer? Lenke til kommentar
Civix Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei, Jeg bruker Verbatim og TDK, har ennå ikke hatt en eneste feilbrenning.. Civix Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Okey. Hva med disse? Datawrite Classic 4.7GB 4X *Redtop V2* Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du finner medieliste her: http://www.nec.se/upload/Drivers/Medialista.pdf Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvilke plater egner seg best til denne brenneren? noen erfaringer? Du trenger vel ikke kikke mer enn et par dager tilbake i arkivet for å finne flere. Lenke til kommentar
RobertX Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Styr unna Datawrite! Kjøp heller That's Write DVD+R. Platene er faktisk billigere enn Datawrite platene! Datawrite bruker kode-strukturen til Princo og den er dessverre elendig. Hadde nettopp en meget dårlig batch med plater fra Datawrite og jeg styrer unna disse nå. Har brent ca 50 That's Write plater uten noen feil foreløpig. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Setter pris på slike råd. Saken er bare den at jeg skal spille av disse platene i en xbox, og jeg har hørt at den er mer vennlig mot (DVD-R). Du har NEC brenner RobertX? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 bruker verbatim,tdk,mermorex,packard bell (dvd+r og rw) creation (dvd-r) disse funker hos meg..... Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hva f*** er forskjellen på DVD+ og DVD- ????????? Fordeler/Ulemper med de 2?? Lenke til kommentar
trojanei Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Verbatim DVD+R virker veldig bra, ingen problemer overhodet. Mer sørgelig historie med mine TDK DVD-R (DVD-R47EB, 4X), som - i tillegg til å være svindyre - ikke funker i det hele tatt. Av 4 spillere jeg har prøvd platene på, er det ok på bare 1. Lyden er borte på spilleren i stua, og rykking i bildet... Lurer på å gjøre et forsøk på å oppgradere firmware'n på 1300A-brenneren, men usikker på om jeg bør ta sjansen... Har firmware 1.06, mens NEC nettopp har lagt ut 1.09, som visstnok skal være mye bedre. Sjekk på http://www.herrie.org/. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 dvd-r må brennes i en omgang..... dvd+r kan brennes i "multisession"(kan brenne litt nå, så brenne mer senere til det er fullt..dette kan du også på Cd'er) det rare er at på en dvd video optaker, kan du brenne litt nå og litt senere ect på dvd-r også! Lenke til kommentar
trojanei Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hold deg unna imation, BenQ og MMORE (alle DVD-R). Noe drit, for å si det rett ut... Selv om det koster noen kroner ekstra, tror jeg at jeg skal holde meg til Verbatim. "Billige" plater blir fort veldig dyre når de er ubrukelige! Lenke til kommentar
RobertX Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ja, jeg bruker en NEC1300A. Etter min erfaring er DVD-R plater veldig dårlige sammenlignet med DVD+R (ihvertfall for film). MÅ du ha DVD-R plater så tror jeg du bør kjøpe Verbatim for å være noenlunde sikker på at platene blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå