jarex Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hva skjer for vi windows 2000 brukere når vi skal oppgradere til en 64bit cpu vi vil da overhode ikke få utnytta 64bit, så det jeg lurte på var om det er noe rykter ute og går på om microsoft skal lage 64bit w2k Lenke til kommentar
ØW Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Må nok oppgradere til 64bit win xp. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Må nok oppgradere til 64bit win xp. Du kan fortsatt bruke 32-bits XP/2000, men nei du vil ikke få ytnyttet 64-biten enda. MS har ikke lagd 64-bit OSet ena, det er ihvertfall ikke lagt ut for salg. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hadde ikke forundret meg om du finner det på heller tvilsomme plasser på nettet... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hadde ikke forundret meg om du finner det på heller tvilsomme plasser på nettet... Det hadde forundret meg svært mye, Microsoft har ikke tenkt å slippe XP 64-bit før andre halvdel 2004, av den enkle grunn at det ikke er ferdig enda Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hadde ikke forundret meg om du finner det på heller tvilsomme plasser på nettet... Det hadde forundret meg svært mye, Microsoft har ikke tenkt å slippe XP 64-bit før andre halvdel 2004, av den enkle grunn at det ikke er ferdig enda Link til dette? Sist jeg hørt noe var det Q1 2004.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jammen de har jo utsatt det pga Intel sitt x86-64 initiativ (slik jeg forstod det) og du får kanskje ikke utnytta 64bit i windows miljø, men det er jo ikke de eneste forbedringne AMD har gjort til CPU'en da...den yter bedre enn en tilsvarene XP CPu f.eks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå