ZeZar is BACK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg ville åpnet en Netkafe, og tja, kjøpt en sinnsyk linje Ville kjøpt en leilighet, som jeg hadde hatt LAN i ... Dere da? (Vi snakker om ca 6-7 millioner KR ) Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hadde kjøpt ny pc!!! brukt kansje 30-100k, og så hadde jeg kjøpt anlegg til 100k og så hadde jeg spart resten... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 bruke opp alt på vonde silke-boxer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kjøpt opp forumet av HW.no og satt en stopper for slike dumme diskusjoner som er postet i feil forum. Melding sent til moderator Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kjøpt opp forumet av HW.no og satt en stopper for slike dumme diskusjoner som er postet i feil forum. Melding sent til moderator Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kjøpt opp forumet av HW.no og satt en stopper for slike dumme diskusjoner som er postet i feil forum. Melding sent til moderator Enig, enig. Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Stengt alle feilposter og tatt meg en laaang ferie. Tråden er feilpostet, og stenges. Bruk "søppel" i "off-topic" for slike tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg