AfterGlow Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Utvikleren bekrefter 60 bilder per sekund og mye kjappere lastetider. Vakre Ghost of Tsushima skal kjøre silkemykt på PlayStation 5 Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Då kan eg like gjerne vente til PS5 med å spele dette. Stor fan av dette konseptet, då betre framerate ofte er grunnen til at eg kjøper "remastered"-titlar. Har me fått nokon tydeleg indikasjon på om Sony og Microsoft har tenkt å sikre minst 60FPS i action-spel? 30 FPS (ofte med dips langt ned på 20-talet) er til å verte kvalm av. Eg spelar Doom Eternal no, og hadde alle spel vore som dette på konsoll så hadde eg kanskje ikkje trengt PCen min. Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Nesten surt å få høre om alt som er så bra på PS5 og samtidig vite at det ikke er sjans i helvete å få tak i en konsoll selv før langt uti 2021... Jaja. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Nicci NO skrev (15 timer siden): Nesten surt å få høre om alt som er så bra på PS5 og samtidig vite at det ikke er sjans i helvete å få tak i en konsoll selv før langt uti 2021... Jaja. Er bare å møte opp i butikk den 19. november, så tror jeg den biffen ordner seg. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 hour ago, Gringorilla said: Er bare å møte opp i butikk den 19. november, så tror jeg den biffen ordner seg. Hysj! Ikke oppmuntre folk til det. Jeg har ikke lyst til å stå i kø. 😀 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Ikke så mye som tyder på at en ren ps5 / ps5 remaster release er på trappene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå