Gjest d9ca5...e06 Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Hei! Tenkte å høre litt hva folk tjener som jobber på barne og ungdomsinstitusjoner 100% stilling som miljøterapeut. Jeg har en 100% stilling og tjener rundt 350k i året som ufaglært men med snart 6 år på arbeidsplassen og 8 snart 9 år ansiennitet i fagfeltet. Synes dette er ganske lavt .. Hører gjerne andres erfaringer! Anonymous poster hash: d9ca5...e06 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Gjest d9ca5...e06 skrev (9 minutter siden): Hei! Tenkte å høre litt hva folk tjener som jobber på barne og ungdomsinstitusjoner 100% stilling som miljøterapeut. Jeg har en 100% stilling og tjener rundt 350k i året som ufaglært men med snart 6 år på arbeidsplassen og 8 snart 9 år ansiennitet i fagfeltet. Synes dette er ganske lavt .. Hører gjerne andres erfaringer! Anonymous poster hash: d9ca5...e06 Ut i fra hva jeg kan se her: https://www.fo.no/finn-din-lonnstabell/ Har du en ok lønn. Ser ut som forventet lønn med slik erfaring er rundt 320 000. Lenke til kommentar
mobil34 Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Salvesen. skrev (2 minutter siden): Ut i fra hva jeg kan se her: https://www.fo.no/finn-din-lonnstabell/ Har du en ok lønn. Ser ut som forventet lønn med slik erfaring er rundt 320 000. Finner ikke lønnstabell som passer mitt yrke? Kunne du linket / postet bildet? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 mobil34 skrev (3 minutter siden): Finner ikke lønnstabell som passer mitt yrke? Kunne du linket / postet bildet? Den første lønnstabellen inneholder tall for ufaglært. Hva som passer best for deg vet du nesten selv da jeg ikke vet hvem din arbeidsgiver er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå