NugattiCrisp Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Klarte ikke helt å finne rett plass, men håper dette fungere. Jeg har en hytte som er sånn halveis på oppe på fjellet. Men etter jeg arvet den så ble det visst boplikt på den, og da måtte jeg bo der i x antall år før jeg får ''flytte'' hjem igjen 😆 Jeg har TV via antenne, canal digital, den fungerer utmerket. Det er fint med dekning på utsiden av hytta, men når vi kommer inn, så mister vi dekning på telefonene. Dersom det skulle ringe, så må vi gå ut og snakke. Finnes det noe som kan forsterke dekningen så jeg kan f.eks snakke i telefonen inne, uten å måtte gå ut ifra hytta? Trenge ikke dekning i hele hytta, kansje bare i hovedrommet. Hjemme så har jeg google wifi, og den forsterker jo internetten noe veldig bra utover i hele huset, er vell ikke noe tilsvarende for telefondekning? Det er ikke internett på hytta, vi klarer oss fint med mobildata. Noen som har noen ideer? Endret 11. oktober 2020 av NugattiCrisp Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Beste (og lovlige) løsning her er nok noe i retning mobilt bredbånd med eksterne antenner så du får brukt wifi tale innendørs. Lenke til kommentar
NugattiCrisp Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2020 finnes det noen mindre lovlige løsninger? viss det er lett å ta ned å bare fjerne når jeg ikke er på hytta så må vell det funke? Lenke til kommentar
Selle Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Det som blir sakt om disse «mindre lovlige» løsningene er at de skaper forstyrrelser i nettet. Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke noe om 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå