BizzyX78 Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 ----- +jonathan--- ----- - Her er en liten quote fra det jeg svarte til "Comma Chameleon" relatert til det innlegget mitt der som du også kommenterte... "----- - Ok, "stor" er et relativt uttrykk... Stor i den forstand at dem følte det rettferdiggjor det å ta det opp i media. -----" Det kommer tydelig frem i media at selv om dem ikke direkte er sinte på spillerne på grunn av dette så er "Larian Studios" i hvert fall skuffet over den foreløpige trenden blandt "Early Access"-spillerne. Dem har lagt mye tid og resurser i å gi spillerne et hav av "Character Customization"-muligheter, men så viser det seg at spillerne ikke er så eksperimentelle i så måte som "Larian Studios" først hadde håpet på. ----- Det er kanskje ikke en ekstrem reaksjon, men "skuffelse" er definitivt en følelse og tankne rundt det i så måte bare styrker det faktum. Hadde det ikke betydd noe for "Larian Studios" så hadde dem nok heller ikke gått ut i media angående dette. ----- Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Jeg spiller kun med character som ligner på Lara Croft avskyr andre med haler og reve ører lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå