mBBS_Rules Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Når jeg skrudde på maskinen i dag var det ikke noe lyd når jeg prøvde å spille av en mp3, men når jeg startet PowerDVD så kom lyden, og volumen på PowerDVD styrte all lyden. Lukker jeg PowerDVD så blir det stille igjen. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Har prøvd å restarte. DEMNERN ASS! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Greier du å spille av lyd i andre programmer, mens PowerDVD står på?. Det kan hende du må legge inn lyddriverene på nytt. Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 AntersT2: så snart jeg åpner powerdvd kommer lyden, når jeg lukker den så forsvinner den igjen, og hvis jeg skrur på volumet på powerdvd så styrer det lyden i alle programmene. Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 bumpbumpbump Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kan henne du må åpne volumkontrollen nede ved siden av klokken og skru opp lyden på wave f.eks Men hva vet vel jeg??? Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 D-Fender: jeg tenkte på det samme, men jeg har faktisk ikke den volumkontrollen på XP Pro... Jeg blir sprø av den stygge powerdvd som må stå oppe hele tiden... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 gå inn på volumkontrollen via kontrollpanel da... det samme har skjedd med meg men bare med winamp.. wave saken var helt nede.. etter dette funket det perfekto igjen! Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 yeeeha! go bakermesterharepus Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 yeeeha! go bakermesterharepus funket det? eller er dette sterk sarkasme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå