MilKman' Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg en kul dings, og det viser seg at PSUen er EU-plugg, altså slik med tre pinner på. Til min største frustrasjon fant jeg ut av dette det samme minuttet som alle elektroforretninger stengte. Jeg har en annen strømforsyning liggende, men jeg klarer ikke tyde om de er kompatible om hverandre. Fordi jeg ikke har snøring på strøm. Og ettersom jeg liker å lære: Hva kan skje hvis det går galt? Hvorfor går det i så fall galt? Det er altså den største av de som er på bildet som følger med dingsen. Endret 9. oktober 2020 av MilKman' Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Nei, de er ikke like. Ene er DC andre er AC. Litt avhengig av hva slags utstyr så kan det hende at det vil fungere, men er ikke garantert. Endret 9. oktober 2020 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nei, og den viktigste forskjellen er vel at den ene er likespenning på utgangen mens den andre er vekselspenning. Du kan med andre ord ikke bruke dem som erstatning for hverandre. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 DC-adapter på AC-utstyr kan fungere på noe utstyr. AC-adapter på DC-utstyr er derimot overhodet ikke anbefalt. Da vil i mange tilfeller røyken som driver elektronikken slippe ut. Og den får du ikke inn igjen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Jeg tenker når den eneste praktiske infoen man har er PSU spec så er det best å forholde seg til det med mindre en kjenner inside-designet på produktet den brukes sammen med. Endret 9. oktober 2020 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå