akelbo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 På PlayStation 5 blir det lettere å holde oversikt over troféfremdriften. PlayStation overhaler trofésystemet Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) ----- - Personlig så er jeg ikke så opphengt i dette med Utmerkelser og Trofeer som et konsept, dog der finnes unntak som f.eks. "Trackmania - Nations", men det slo meg litt merkelig at alle tiers ender på -99 utenom den siste der på "Gold" som ender på -98. Flisespikkeri, men hadde det ikke gitt mer mening om den siste på "Gold" der også endte på -99 slik at "Platinum" ender på 1000 istedetfor 999. ----- Slik det fremstår her så kan det sammenlignes med det å legge fliser som danner et dekkorativt mønster/bilde, men at midt oppe i det hele så er 2 av de mange flisene rotert 90 grader mot venstre bare for å irritere. ----- Endret 8. oktober 2020 av BizzyX78 Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 BizzyX78 skrev (20 minutter siden): ----- Slik det fremstår her så kan det sammenlignes med det å legge fliser som danner et dekkorativt mønster/bilde, men at midt oppe i det hele så er 2 av de mange flisene rotert 90 grader mot venstre bare for å irritere. ----- Enig i flisespikkeriet. Synst endringa er fin. Det er kjedelegare å hengje igjen på same nivået gjennom fleire spel enn at progresjonen er kjapp og merkbar. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hvilken level har dere endt opp på da? Jeg gikk fra level 31 til level 428. Lenke til kommentar
TheFatMan Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ingenting har endret seg hos meg. Fremdeles på level 21 Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Level 12 jeg, haha. Jeg synes achievements var litt artig på Xbox 360, men sluttet å bry meg om det for ganske mange år siden. Fikk man ikke noe ekstra ut av det på 360, eller husker jeg feil? Endret 9. oktober 2020 av RaptorStrike Lenke til kommentar
Argur Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Gikk fra lvl 13 til 226 jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå