zaico Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har betalt med en tennisracket, hadde ikke cash Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Gullklokke i pant, for å komme hjem til de vi leide rom av under Cebit, etter noe uheldige omstendigheter på spesiell type bar beliggende midt i Hannover sentrum sånn ut på morgenkvisten... Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 RØYK! sikkert en 4-5 tyvepakninger da vi ikke hadde nok penger! Var i St. Petersburg i Russland dette da Som vi løp ut av den taxien når vi kasta røykpakningene i fanget på sjåføren! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Betalte med mobil telefon. Vel eg gjorde avtale med taxi sjåføren om at eg skulle ringen han dagen etter og betale han. Det gjorde eg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 *Vente spent på allyse's svar* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 *Vente spent på allyse's svar* Trur nok du skal tenke på hva du gjør med taxi sjåførene før du engang tenker på meg jeg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Betalte med mikrobølge ovn jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mens vi andre bruker Oslo Taxi-kort... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 no lurer eg virkelig på ka Allyse og Haltan har gjort på... hmmm Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Betalte med mikrobølge ovn jeg Sykeste jeg har betalt for en taxitur? hmmm.. penger? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) ikke spes sykt men en grei slump med penger - 1200. jeg og en kompis forhandlet oss til prisen for en tur fra oslo til fredrikstad etter ei fyllekule. egentlig når jeg tenker etter så er jo prisen sykt bra da turen vanligvis ville kostet mye mer. Endret 3. januar 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Røyk er vel ikke så sykt, men det funker i nøden. 8-10 pinner, var jo en pirat taxi.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 1600,- Taxitur i millitæret. Betalte også 200 for at en pub-til-pub frakt i Danmark ... viste seg senere å være samme ******* puben jeg starta på. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Betalte også 200 for at en pub-til-pub frakt i Danmark ... viste seg senere å være samme ******* puben jeg starta på. Hadde sikker bare kjørt rundt kvartalet Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hvorfor ikke holde seg til mynter og sedler sok normale personer ? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Betalte også 200 for at en pub-til-pub frakt i Danmark ... viste seg senere å være samme ******* puben jeg starta på. Hadde sikker bare kjørt rundt kvartalet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå