Gå til innhold

Mobil for eldre, besteforeldre, seniorer

Anbefalte innlegg

1 hour ago, brukernavn331 said:

Mange funksjoner? Som hvilke? Igjen, jeg prater om design, ikke funksjon. Mulig Samsung og Huawei har blitt mer like nå, men før var det annerledes. 

Du kan jo google «Huawei copying Apple» så kan du jo se meningene. 

Og hvilken rolle spiller det den dag i dag?

Ja, utseendet på noen av menyene var like, men hvor mye roter bestemor rundt i innstillinger osv?

Alt utenfor det som leveres på telefonen vil jo uansett være likt andre android telefoner, ikke iOS.........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (44 minutter siden):

Og hvilken rolle spiller det den dag i dag?

Ja, utseendet på noen av menyene var like, men hvor mye roter bestemor rundt i innstillinger osv?

Alt utenfor det som leveres på telefonen vil jo uansett være likt andre android telefoner, ikke iOS.........

Og hvor mye roter bestemor rundt i spesifikke iOS/Android-funksjoner? 

Uansett, når jeg hadde en Samsung tab for vel et år siden så opplevde jeg menyer osv som rotete. Men godt å vite at de har fått mer orden på det slik at det ligner mer på iOS og EMUI :)

Lenke til kommentar
brukernavn331 skrev (1 time siden):

Uansett, når jeg hadde en Samsung tab for vel et år siden så opplevde jeg menyer osv som rotete. Men godt å vite at de har fått mer orden på det slik at det ligner mer på iOS og EMUI :)

Rotete how? Menyen på Samsung har ikke blitt endret på mange år.. 

Lenke til kommentar
8 hours ago, brukernavn331 said:

Bestemor bruker nettleser, epost osv hver eneste dag, og i de appene så er det enorme forskjeller, samt App Store som hun er innom i blant, der har jo iOS en åpenbar fordel over alt av android enheter.

Forøvrig så har vel både iOS, stock Android og EMUI lagt til funksjoner Samsung har hatt i sin versjon lenge de siste par årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...